Něco na tahání 2,5t do 300k
- Fasther
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 105
- Registrován: sob 09 dub 19:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Něco na tahání 2,5t do 300k
Hledá se něco na tahání těžších přívěsů až do 2,5t. Jediným dalším parametrem je mechanická výdrž - tedy auto, který něco vydrží. Nemusí to být SUV ovšem nejspíše připadne volba na něco takového. Maximální cena je 300 000Kč all inclusive - takže i s počátečními náklady.
Díky za Vaše rady
Díky za Vaše rady
Řidič je nejnebezpečnější částí vozu.
Re: Něco na tahání 2,5t do 300k
Mně by se líbilo např. Durango od Dodge. Téměř nezničitelný výkonný motor a po púřestavbě na plyn i pohodová ekonomika provozu. Všeobecně je potřeba si pohlídat jakou maj povolenou nosnost k tahání. Občas se stává, že i těžká, výkonná auta maj napsanou nízkou tažnost. To se potom špatně přetypovává. Možná to ani nejde.
- Fasther
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 105
- Registrován: sob 09 dub 19:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco na tahání 2,5t do 300k
Proto se ptám Vás jelikož je v tom docela ehm hokej Věřím, že máte lepší rozhled než já.
Řidič je nejnebezpečnější částí vozu.
Re: Něco na tahání 2,5t do 300k
Nechtěl bys V10 Touarega v naftě? El. koule, vzduchovej podvozek, síly až až... Byl by teda lehce pod 400, ale pěknej kousek...
Re: Něco na tahání 2,5t do 300k
2,5t by mohla uvézt i střední třída (E-classe, A6, BMW 5) nebo SAG. U dodávek a SUV/off by to problém být skoro neměl.
Takže si nejdříve ujasni, co chceš.
Takže si nejdříve ujasni, co chceš.
2.9T RWD
- Fasther
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 105
- Registrován: sob 09 dub 19:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco na tahání 2,5t do 300k
ono to není pro mě, ale dyžtak pošli nějaký foto, předám to dál k jednání.
Edit: požadavek je jasnej - něco co může jezdit s 2,5t přívěsem a k tomu se to nerozsype na první polňačce. Nevím jak jsou na tom dodávky s průjezdností v lehkém terénu.
Edit: požadavek je jasnej - něco co může jezdit s 2,5t přívěsem a k tomu se to nerozsype na první polňačce. Nevím jak jsou na tom dodávky s průjezdností v lehkém terénu.
Řidič je nejnebezpečnější částí vozu.
Re: Něco na tahání 2,5t do 300k
kdepak. Ono nejde o to, že by to to auto se silnějším motorem neutáhlo, ale nikdy to normální cestou nedostaneš do VTP. Třeba současná E-Klasse končí u 2,1 tuny.HondaMan píše:2,5t by mohla uvézt i střední třída (E-classe, A6, BMW 5) nebo SAG.
Na spolehlivé a časté tahání 2,5 tuny bych to opravdu viděl na SUV nebo přímo off-road/pick-up, tady bych asi viděl klasickou rámovou konstrukci jako výhodu proti samonosné karoserii.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- Fasther
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 105
- Registrován: sob 09 dub 19:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco na tahání 2,5t do 300k
tak nějaké konkrétnější příklady? Myslím že toto je jeden z mála případů kdy má SUV smysl.
Řidič je nejnebezpečnější částí vozu.
Re: Něco na tahání 2,5t do 300k
Pathfinder, Navara, Pajero, LC z tech beznejsich nejsou spatnou volbou.
Re: Něco na tahání 2,5t do 300k
spíš než po SUV, to asi bude chtít koukat po offroadech třeba to co dává goes...
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!