Stránka 5 z 6

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pát 05 led 09:35
od x2005
Byl jsem si projet současnou Insignii kombi 2.0T 4x4 8AT a musím říct, že jsem byl mile překvapen kultivovaností jízdy i kvalitou podvozku na rozbitých českých cestách. V celkovém pohledu najdu nějaké ergonomické drobnosti, ale obrovský skok vpřed proti minulé Insignii. Asi největší překážkou (pro mě osobně) je pověst značky v kombinaci s skoupením francouzem. Navíc motor 2.0T končí.


Volbu 1.5T za 620k chválím jako kvalitní volbu rozumem. Stejně tak proti Mazdě 6 bude současná Insignia pokrok v prostornosti uvnitř, spolehlivosti(?), jízdní dynamice(?). Takže palec nahoru. :-bd

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pát 05 led 09:59
od mattonecz
Na to jaky ma ta 2.0T vykon mi prijde, ze by to mohlo mit napr. lepsi cas 0-100. Ten automat je pry pomalej. Jinak urcite zajimava volba

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pát 05 led 10:33
od ctrl_j
Ja furt nechapu, ze nekdo musi u cestaku, polykace kilometru, resit staticke zrychleni 0-100. Kdo a k cemu tohle vyuzije?
Proc nikoho nezajima dynamicke z obligatnich 80 na 120?

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pát 05 led 10:43
od mattonecz
http://www.zeperfs.com/en/fiche6755-ope ... -t-4x4.htm

tak dle tohoto uz ty udaje sou docela slusny

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: sob 06 led 09:52
od řidičBOB
Ano, sutomat sice nepatří k těm bleskově řadícím, ale žádná tragédie to není. 0-100kmh bych u tohoto typu vozu opravdu neřešil.

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pon 08 led 11:18
od Shr3k
Důvod, proč Insignia 2.0T nezrychluje o nějakou sekundu lépe, je zřejmě v emisích. Používají se dlouhé převody (úplně stejné jako u biturbo dieselu, včetně stálého převodu, jsou jen jinak nadefinované okamžiky přeřazení - při 8 stupních si to jednoduše lze dovolit) a řídící jednotka převodovky omezuje přes CAN výkon na první 4 rychlosti. Ani na 5. nedosahuje plného výkonu. Teprve na 6-7-8 je k dispozici 260k, které jsou ovšem opět nad 225 km/h omezovány pomocí řídící jednotky převodovky formou měkkého omezovače max. rychlosti. Pro představu o zpřevodování, na 8. točí motor při 100 km/h 1600 ot/min. Max. rychlost pří pádu z kopce by byla 400 km/h při max. otáčkách 6500 ot/min.
Sdělení od EDS Motorsport: "V současné době pracujeme na programování TCM... Protože je zde podle naší analýzy aktivní omezování výkonu různých převodových stupňů v závislosti na rychlosti jízdy, což funguje něco jako měkký VMAX omezovač!"
Čárkovaně originální stav, plná čára to, co se podařilo z malého turba vymáčknout. Obojí měřeno na 5. stupeň
23511016_1628405177223409_8671416009447100530_o.jpg

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pon 08 led 11:54
od charger
Já z toho auta nejsem nadšený ani za mák. Nejede to, žere to jak tank (12 na sto při tempomatových 160ti, tedy na úrovni dvanáctiválcového BMW M760Li), převodovka je návrat do roku 2003, jen s 8 kvalty, řízení je totálně mrtvé, člověk neví co se děje s předními koly a odhlučnění podvozku je bída (Nokiany hučí jak kdybych jel na offroadových gumách, dunění na nerovnostech jak u prvních trojkových octávek). Plusem je prostornost, výbava, dobrý pohon všech kol, vypadá to slušně a dobře se v tom cestuje po dálnici... Možná v jiné specifikaci to bude lepší, ale takhle teda ne.

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pon 08 led 12:34
od mattonecz
jen 8 kvaltu. to je tragedie fakt.

Shreku to vypada zajimave, EDS sou sikovny, pak by to mohlo byt o necem jinem. Chci EDS poridit na Astru

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pon 08 led 13:35
od V12
mattonecz píše:http://www.zeperfs.com/en/fiche6755-ope ... -t-4x4.htm

tak dle tohoto uz ty udaje sou docela slusny
Udaje na zeperf su obcas dost nekonzistentne, velmi by som sa nimi neriadil. Casto sa objavuje chyba napr.
80-120 5th gear - X sekund
80-120 last gear Y sekund a jedna sa o to iste auto s manualnou 5 stupnovou prevodovkou.
A podobne. Davam prednost a-c.li (http://www.automobile-catalog.com)

Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)

Napsal: pon 08 led 13:37
od Spectral
mattone: Jen pro srozumitelnost diskuze - myslím, že jsi tu část věty od chargera jen nepochopil správně. Charger tu stížnost nemyslel tak, že převodovka má jen 8 stupňů (a měla by jich mít více), ale tak, že převodovka působí, jako by byla z roku 2003, pouze s tím rozdílem, že má 8 stupňů (což před 15 lety nebylo). Tedy jinými slovy, že působí jako ty staré čtyřrychlostní krámy, byť má dnes rychlostí 8.