Malý "športový" hatch do 5000€

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Malý "športový" hatch do 5000€

Příspěvekod mattonecz » pon 27 kvě 20:30

nechytá se ani 2.0TDI 110kw a 125kw. ale to se 110kw chipem :) ono to v základu má lehce přes 100kw, ostatně jako koncernový tsi

s tou rozbitou cestou to taková sláva u astry neni, ale nemám porovnání s fabií. je tam ještě příplatková lepší zadní náprava, ale tu nemám.
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 185PS/290Nm
2018 Honda PCX 125
mattonecz
Letec
 
Příspěvky: 1677
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Malý "športový" hatch do 5000€

Příspěvekod denis » pon 27 kvě 22:33

10 ročné vylietané športové autá už fakt nechcem. Na začiatku sa do nich nasype aspoň tisícka, aby boli aspoň z polovice v takom "top" stave ako sa píše v inzerátoch a to sa ešte nič nepokazilo. Iba výmena nejakých unavených podvozkových dielov + klasika oleje filtre.
A ako som už spomínal, je mi zbytočné mať 200koní.

Zajdo nerob mi to, lebo si naozaj kúpim swifta :D len sa mi to nezdá, že Ti nerobí problém ani tá dlhá prevodovka.
Keby ho tak robili aspoň s 1.4kou, nejakými kw navyše a 6°M.
denis
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 116
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Malý "športový" hatch do 5000€

Příspěvekod Zajda » úte 28 kvě 06:52

No, převody a hlavně tedy otáčkové rozdíly mezi kvalty jsou větší, než by se mi líbilo.
Ale díky asi 100 kg dolů a mírně většímu krouťáku jede o poznání líp než třeba starší 1,3 68kW.
S tou jsem v Alpách, pravda, trochu trpěl, ale zase na úzkých pneu jela i přes 200 GPS :-)

Mají v nabídce 1.0 turbo 3válec 82 kW taktéž 5MT, který převody vyřeší krouťákem.
Ale když se dotáčí kvalty, tak je jen mírně rychlejší.
Reakcema dost zaostává, nejen za 1,2 ale i za konkurenční 1.0 TSI.

Pak je Swift Sport 1,4 103 kW 6MT, o půlku dražší, s tím jsem nejel.

Pro mě je klenotem nabídky ta 1.2, litrový 3válec bych volil raději z koncernu VW, nebo spíš tu kategorii přeskočil úplně a šel do Astry 1,4T.
1.2 Dualjet nemá výkon se kterým bys někoho zpráskal, ale rychlost z něj vybojovat jde a motor se rád nechá vytáčet do mrtva, prostě potěší za volantem milovníky starých pořádků.
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 971
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Malý "športový" hatch do 5000€

Příspěvekod mattonecz » úte 28 kvě 09:14

já sem shodou okolností dnes musel odchipovat na origo 92kw a je to peklo :D je to cítit na každém rozjezdu. ono těch mých chipových 110kw je taky asi jiná pohádka i než těch origo 110.

ještě dělali corsu 1.0t 85kw, ale to už nevidím v ceníku a nevím jak to jelo. navíc tomu praskaly válce stejně jako astře, ale to už bylo vyřešeno. jen u ojetý by člověk nevěděl co to může mít za sebou.
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 185PS/290Nm
2018 Honda PCX 125
mattonecz
Letec
 
Příspěvky: 1677
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Malý "športový" hatch do 5000€

Příspěvekod _sulcik_ » úte 28 kvě 14:39

mattonecz píše: je to cítit na každém rozjezdu. ono těch mých chipových 110kw je taky asi jiná pohádka i než těch origo 110.


To je celkem logický, protože v sérii jsou ty motory přiškrcený nízkejch a středních otáčkách, protože by dávali moc velkej kroukťák, což není dobrý pro spojku převodovku a dále. Když se podíváš na sériový mapy, tak většinou maj od 2000 až skoro do omezovače konstantní krouťák. Zatímco po chipu tam většinou máš kolem 3000 kopec a pak to jde dolů. Co říká dvouhmota na nízký otáčky a obří krouťák nemusím asi rozebírat :D
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
 
Příspěvky: 201
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Malý "športový" hatch do 5000€

Příspěvekod denis » stř 29 kvě 12:26

Nič iné mi nezostáva, ako ísť na skúšobnú jazdu so Swiftom.
Btw, to video so Swiftom, čo sem dal Zajda je s priškrtenou verziou 1.2ky s 83 koňmi, predávanou v juhoafrickej republike.
denis
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 116
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Malý "športový" hatch do 5000€

Příspěvekod denis » úte 09 črc 12:56

Čo poviete na zabehnutý Swift? Iba 18tkm, zato 3x menený olej. Cena je na ročník trochu vysoká (nový stál niečo cez 15k) ale sú k nemu letné aj zimné pneu, predpokladám bez väčšieho úbytku z dezénu. Čo tie pruhy, dajú sa ľahko odstrániť?

https://www.autobazar.eu/suzuki-swift-1 ... 20146.html

Poprosím PP (opakovane :D) o úpravu názvu vlákna.
denis
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 116
Registrován: ned 30 čer 17:17

Předchozí

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků