Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
VPcz
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: stř 26 dub 07:16

Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od VPcz »

Ahoj vsem,

Jaky je ted aktualne novy nejkomfortnejsi vuz z nizsi stredni, idealni automat+benzin.

Predpokladam, ze to bude neco francouzskeho?

Diky za napady.
Abre
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: pát 27 pro 14:19

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od Abre »

Zalezi na rozpoctu. Ja prave kvuli komfort modu mam uz druhe auto s DCC podvozkem. Golf 6 mi jenom moc nesedl. Podvozek sice fajn ale kvuli sportovnimu modu, ktery jsem pouzil jednou na pekne, zakroucene silnici v Alpach, je to o 1cm niz nez stadard a to uz je neprijemne malo. Taky je to celkove nalesteny prd a image majitele Golfu, je podobna jako u ridice firemni okty, nebo nedej boze supa. Casem me to dost s*alo. Ted mam Leon XP, benzin, automat, DCC a podvozek o 3cm vys nez stadard. Je tam sice nejaka zrejme konstrukcni vada, kdy zadni naprava pri prejezdu retarderu v komfortnim modu neprijemne boucha, ale asi to neupadne.
Jinak Citroen a Ford od pristi generace Focuse uz maji taky zacit montovat neco podobneho, takze vyber bude lepsi.
VPcz
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: stř 26 dub 07:16

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od VPcz »

Abre píše:Zalezi na rozpoctu. Ja prave kvuli komfort modu mam uz druhe auto s DCC podvozkem. Golf 6 mi jenom moc nesedl. Podvozek sice fajn ale kvuli sportovnimu modu, ktery jsem pouzil jednou na pekne, zakroucene silnici v Alpach, je to o 1cm niz nez stadard a to uz je neprijemne malo. Taky je to celkove nalesteny prd a image majitele Golfu, je podobna jako u ridice firemni okty, nebo nedej boze supa. Casem me to dost s*alo. Ted mam Leon XP, benzin, automat, DCC a podvozek o 3cm vys nez stadard. Je tam sice nejaka zrejme konstrukcni vada, kdy zadni naprava pri prejezdu retarderu v komfortnim modu neprijemne boucha, ale asi to neupadne.
Jinak Citroen a Ford od pristi generace Focuse uz maji taky zacit montovat neco podobneho, takze vyber bude lepsi.
Co mě osobně se líbilo byl nový Tiguan a hlavně to co předváděl na testovacím rozbahněném terénu v Mostě. Žádné rázy od karoserie, bouchání atd., ale možná byl člověk v euforii z toho, že vyjel to co Touareg s drapáky :D . Ale je to asi zbytečně drahá sranda na městské a dálniční ježdění.

Předpokládám, že leon je podobný jako skaut?
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od honziss »

Ja jel nedavno Meganem, na 16", obyc zakladni verze s 1,2tce (dela se i s automatem) a podvozek byl utlumenej celkem dobre.

DCC ma jednu zasadni chybu, v komfortnim rezimu sice auto zmekne, ale soucasne to je od podvozku hlucnejsi. Mam zkusenost jen z cupry, mozna to maj jiny mqb potahy vyreseny lip.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
VPcz
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: stř 26 dub 07:16

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od VPcz »

Megane mám také v hledáčku, za mě moc povedený design a láká mě i GT verze, pokud by to nebylo moc prkenné.
Abre
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: pát 27 pro 14:19

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od Abre »

honziss: Obavam se ze maji ten problem maximalne vic potlaceny. G6 to delal v komfortu taky, jen ne tak vyrazne jako Seat. Ale dela to jen na velkych nerovnostech, jako je hrb retarderu, kdy to kolo necha tlumic doslova spadnout. Jinak je to v pohode a je fajn ta moznost na zakroucene kvalitni silnici pritvrdit, kdyz se clovek nechce porad houpat a naklanet. Jenom prepinani bylo v G6 reseny lip, pres jedno tlacitko, kdezto ted musim zmacknout Mode a vlastni prepnuti je pres obrazovku.

VPcz: XP, Alltrack jsou vsechno varianty Scoutu. Ten byl prvni. Nicmene DCC je k dispozici i v normalnich verzich, ne jenom XP/Cupra. Ma to svy mouchy, ale lepsi nez standardni koncernovej podvozek to je. Jinak asi jedine Francouz.
dusan182
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: stř 12 říj 20:32

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od dusan182 »

Prijde mi ze v posledni dobe je hodne trendy davat na auta pneu s nizkym profilem, nema nekdo zkusenost u jednoho auta jak velky podil na konfortu ma rozdilny profil pneu?
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od janjan »

i změna tlaku o 0,5 atmosféry je znatelná, profil pneumatiky samozřejmě roli hraje a znát je ještě víc...
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4134
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od HondaMan »

Pokud je součástí komfortu i pocit sucha a bezpečí, tak bych preferoval rozumnou velikost kol. Včera jsem vrátil půjčenou OIII na 15" a na dálnici jsem si při mírném bočním větru opravdu komfortně nepripadal... Spíše jako kapitán bárky zmítající se ve vlnách...
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
dusan182
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: stř 12 říj 20:32

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od dusan182 »

Otazka co je jeste rozumna velikost kol?
Kolega ma na fabii 215/40 R17 a po zime uz stihnul prorazit uz 2 pneumatiky v Praze.
Odpovědět