Podovzek ford focus II. generace, motor PSA (Peugeot citroen) predelany fordem, delal se ve variantach 98, 100 a 103kw podle roku a podle toho, jestli mel FAP!
Sam jsem mel 2x FFII 2.0TDCI , jeden 2005 - 98kw druhej 2011 - 100kw
Podovzek fordu je volvem troche prepracovanej, takze obcas jsou servisy drazsi nez v proovnani s focusem. Konkretne treba predni loziska, ja na FFII platil 5500 za jedno I s praci v autorizaku, kamos na V50 8500 jen za dily.
Motor dobrej, pocitej ze kolem 220 - 230tkm zacnou problem se vstriky, jeden novej 7 - 10t, je potreba casto udelat I tlakovy rozdelovac na CR cerpadle.
Spojka, dvouhmota me vydrzela 170tkm (vydrzela by samoyrejme daleko vice, ale tenkrat jsem dal na doporuceni servisu to vymenit)
Spotreba 5.5 okresky normalne az 14.5 - Prelet nemeckem na plny plyn v zavesu za Q7, rychlost nesla pod 200, nejcasteji byla olem 220. maximalka cca 230 - 235 podle kopce

Pokud nevadi malej kufr tak proc ne. Prece jen praktictejsi je Focus II 2.0TDCI, je to vlastne prevlecena C30ka.