Nezklamala, to rozhodně ne. Jenom BRZ udělalo dost dobrej dojem na to, abych byl ochoten tolerovat absenci kufru, počet míst pro pasažéry mě netrápí. Ve 150 tacho (na nějakým 3 proudu u Prahy, nevím jak se ty ulice jmenujou
) mi to přišlo docela příjemné. Samozřejmě A8 na vzduchu to není. Těch pár jízd, kdy potřebuju něco velkého vézt, holt odjedu v něčem naftovém, firemním, dost možná ve svém současném autě, když nepůjde na protiúčet, ale do rodiny
Na kombík času dost
Cupra zaujala, přesně jak zde někdo předvídal, na poměry třídy brutální dynamikou. Jenže při běžné jízdě je to nuda, levá ruka na vrcholu volantu, zařazená šestka a ten motor sežere úplně všechno. Zábav začala tam, kde už šlo o papíry a s tím samozřejmě letí nahoru spotřeba, gumy hvízdají, pak destičky brečej, vzadu v hlavě pořád ta myšlenka, že by to chtělo antiradar a rušičku, no fuj.
Oproti tomu BRZ je zábava jet i pomalu, podle toho jak pJanda otestoval GT86 to ale půjde i rychle a blablabla, prostě větší funfactor za míň peněz. Navíc BRZ získává body za koncepci, bojím se, že něco takového už nikdy koupit nové nepůjde. A je to kupéčko, no kdo by něco takovýho jako mladej nechtěl
Vroom: četl jsem, vlastně mě nějaký podobný článek nalomil se na to BRZ jít vůbec podívat