Re: GTD + STI
Napsal: sob 28 led 12:53
Taky se pridam, Favosem jsem chytl srnku v behu na rit(jeji).
Sfina, ani se nezastavila.
Prave predni svetlo v hajzlu.
Sfina, ani se nezastavila.
Prave predni svetlo v hajzlu.
NEvím teda co znemená, že to brzdí prvních 20km?! Nevaří se ti spíš brzdovka? Takže dát lepší + třeba opletené hadice?Stepan píše: ↑pát 28 črc 10:25 chystám se do autorizáku v 30kkm s STI, podle mě mi budou chtít měnit minimálně přední desky, možná i kotouče. Co jsem koukal tak zběžně zadek asi ne, ten vypadá ještě dobře.
Ale já to OEM už necu. Přinde mi, že to vůbec nebrzdí. Respektive brzdí, ale jenom asi tak prvních 20 kiláků, pak už ne. Jenom okresky, s přihlédnutím k tomu, že jsem lempl.
Jakýma deskama a případně i kotoučema by to šlo poladit? Tipy triky? Pánové z nejmenovaného servisu, který na základě zběžné rešerše považuji za OK, mi radí prakticky závodní Pagidy. To mi přijde overkill.
A když už jsem u toho, asi mi už letňáky nedají konec sezóny. PilotSporty, jako na naftový daily ( ), nebo něco jinýho?
Nebudu se tvářit, že tomu rozumím. Takže jenom lidsky popíšu, že pedál najednou začne být měkkej (oproti abnormálně tvrdýmu za "běžnýho" stavu), jde prošlápnout prakticky až na podlahu, kam bych ho normálně vůbec neměl sílu dotlačit, a navzdory tomu se v tu chvíli musí brzdit i ušima, potažmo nějakou prasečí prací s volantem, protože to prostě nebrzdí.