Stránka 46 z 52

Re: GTD + STI

Napsal: ned 25 říj 20:00
od Stepan
Zhruba tak. Když bude na jaře dobře, tak se nějaký nový koupí a žádnej stres. Když bude na jaře špatně, tak budu mít uplně jiný starosti :)

Re: GTD + STI

Napsal: stř 13 říj 14:03
od Stepan
Jak se vybírá sedačka?
Nevyhovuje mi v STI posez, chci sedět níž a trošku lepší boční vedení. Elektriku nepotřebuju zachovat, vyhřívání by bylo nice to have, ale nepřiplatil bych za to víc než pár tisíc, takže je to asi off. Zároveň nechci nějakou šílenou závodničku, nedejbože ušáka se čtyřbodem.
Případně doporučení kde mají nějakej pěknej showroom, kde se dá "posedět"? :ymhug:

Edit:

a nevíte, co je tohle za kola?
https://www.youtube.com/watch?v=hU-u_f5w99s&t=28s

Chtěl bych 18" i na léto ;;)

Re: GTD + STI

Napsal: čtv 14 říj 13:56
od janjan
Japan Racing JR11

Re: GTD + STI

Napsal: pát 15 říj 07:36
od Stepan
díky :x

Mám správnou domněku, že ty kola jsou i celkem lehký? Když je porovnám s Ultraleggera? Že jsou lehčí než originál je jasný, jenom nevím jaká je taková "rozumná" hmotnost podobně velkýho kvalitního kola.

Re: GTD + STI

Napsal: pát 15 říj 08:36
od Zajda
https://www.jrkola.cz/page/vaha-disku-jr/7
https://www.proracing.cz/fotky12573/3-w ... weight.pdf
https://www.tirerack.com/wheels/results ... ar=Limited

Nejlehčí běžně dostupné OZ Allegerita budou mít ve srovnatelných 18x8,5 těsně pod 8 kg vs. 10,1 kg u Japan Racing.

Re: GTD + STI

Napsal: pát 15 říj 11:59
od Stepan
Děkuju moc.
Ty OZtka co zmiňuješ se mi nelíbí a ještě k tomu jsou docela drahý. Na druhou stranu jsem pod celkem zásadním vlivem tohodle D-FENS článku:
https://dfens-cz.com/tezky-kola-a-prase ... ma-nohama/
Tak mám zase o čem přemýšlet.
Nechce někdo tu originální sadu? Auto má najeto něco jako 17k. Kontakty s obrubníkem 0. :D

E: A že na zimních 18" je to daleko sladší poježdění, to je jasný :D

Re: GTD + STI

Napsal: pát 15 říj 12:23
od Zajda
Dost velké rozdíly budou i ve váze pneumatik a to se dohledává ještě hůř.
Samozřejmě jejich hmotnost působí dál od středu a tím má ještě větší vliv :-)

Lehkost může mít i své drobné minusy. Na A3 mám 2 různé originální 15" sady, jeden typ disků má kolem 9 kg, druhý neuvěřitelných 5,5 kg.
Samozřejmě je auto s lehčíma kolama mnohem čipernější a komfortnější na velkých nerovnostech, těžší kola zase odfiltrují šum z drobných nerovností.

Re: GTD + STI

Napsal: pát 15 říj 19:54
od honziss
Hmotnosti uvadi treba eshop rajpneu a rozdily na beznych gumach jsou celkem slusny, 1kg u 18" zadnej problem..

Re: GTD + STI

Napsal: stř 03 srp 13:28
od Stepan
Po 4 letech všechny filtry, oleje vč. převodovky a diferenciálů + vynadání za přetahování kol rázovým utahovákem.
14k vč. DPH u Freye.
Velmi pozitivně překvapen jsem byl.

Re: GTD + STI

Napsal: stř 03 srp 16:24
od Zajda
Servisáky ty rázové utahováky asi vzrušují. Za svůj život jsem zažil jediný nezavislý pneuservis kde používají momentový klíč. Už nikdy nikam jinam nepojedu.