Stránka 43 z 52

Re: GTD + STI

Napsal: úte 25 srp 20:25
od ctrl_j
Stepan: Dobijeni pritomno je, ale jak spravne vytusil kolega mattonecz kam mirim, tak to dobijeni v kombinaci se start-stopem je tzv. „chytre“ (rozumej uplne blbe) a alternator dobiji pomale ponevadz setri palivo.
VWgroup to ma nastaveny snad uplne nejhur ze vsech.

Re: GTD + STI

Napsal: úte 25 srp 20:38
od northwind
SS pokud možno deaktivovat "na dobro" odpojením kabelu co vede přímo od baterie.

Re: GTD + STI

Napsal: úte 25 srp 20:53
od mattonecz
Jj kámoš na golfovi 7 odpojil snad modrý kabel od baterie a má klid.

Re: GTD + STI

Napsal: úte 25 srp 21:16
od Stepan
add poslední post -> nemáš k tomu něco víc? Sedmička to je.

A mimochodem, nerozumím celkově týhle politice. Auto svítí, klimuje, rádio hraje, přes bluetooth se volá, kontrolky svítí, telefon nabíjí, antiradar antiradaruje, ale motor nenaskočí.
Nějakej nouzovej převod veškeré elektřiny za učelem startování by nebyl od věci. Elektrotechnici prominu, pokud si to představuju jak hurvínek válku

Re: GTD + STI

Napsal: úte 25 srp 21:36
od honziss
Ja bych to videl na mrtvou baterku, ktera pri nizkym odberu funguje, ale vetsi zatez proste neda.

Re: GTD + STI

Napsal: úte 25 srp 21:44
od mattonecz
Mrkni pod kapotu na baterku jestli tam je 3ti kabel :-D kámoš je antitechnik a našel si to na netu

Re: GTD + STI

Napsal: úte 25 srp 21:54
od abgx1
Stepan píše:Ve dvouletým autě co jezdí převážně trasy 100km+?
Normalka, vdaka inteligentnemu nabijaniu ktore drzi baterku nonstop vybitu(snazi sa dobijat vyhradne pri brzdeni motorom)

Dakujme bruselu

Re: GTD + STI

Napsal: úte 25 srp 22:00
od Kavis
Me ve fabii umrela snad po roce a ctvrt. Uhralo se to na zaruku a prehlali software, takze to ted dobiji trochu rozumneji a nenecha ji padat tak nizko.

Re: GTD + STI

Napsal: úte 25 srp 22:29
od Zajda
Stepan píše:Nějakej nouzovej převod veškeré elektřiny za učelem startování by nebyl od věci. Elektrotechnici prominu, pokud si to představuju jak hurvínek válku
Představuješ:-) Z baterky potřebuješ při startu nárazově sosnout násobný výkon než vyžadují všechny ty spotřebiče na palubě. Proudy jdou do stovek ampér.

Re: GTD + STI

Napsal: stř 26 srp 06:45
od Stepan
Tak ráno i po fitku startování proběhlo. Uvidíme, jestli mi to chcipne u zákazníka na parkovišti :ymdevil:
Cítím se jak pp když vezl brambora1 do servisu s mrtvým motorem po ose :D