GTD + STI

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: GTD + STI

Příspěvekod ctrl_j » úte 25 srp 20:25

Stepan: Dobijeni pritomno je, ale jak spravne vytusil kolega mattonecz kam mirim, tak to dobijeni v kombinaci se start-stopem je tzv. „chytre“ (rozumej uplne blbe) a alternator dobiji pomale ponevadz setri palivo.
VWgroup to ma nastaveny snad uplne nejhur ze vsech.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 3677
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: GTD + STI

Příspěvekod northwind » úte 25 srp 20:38

SS pokud možno deaktivovat "na dobro" odpojením kabelu co vede přímo od baterie.
northwind
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 199
Registrován: pon 09 bře 20:31

Re: GTD + STI

Příspěvekod mattonecz » úte 25 srp 20:53

Jj kámoš na golfovi 7 odpojil snad modrý kabel od baterie a má klid.
2022 Audi Q5 50TDI 210kw - v očekávání
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 185PS/290Nm
2018 Honda PCX 125
mattonecz
Letec
 
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: GTD + STI

Příspěvekod Stepan » úte 25 srp 21:16

add poslední post -> nemáš k tomu něco víc? Sedmička to je.

A mimochodem, nerozumím celkově týhle politice. Auto svítí, klimuje, rádio hraje, přes bluetooth se volá, kontrolky svítí, telefon nabíjí, antiradar antiradaruje, ale motor nenaskočí.
Nějakej nouzovej převod veškeré elektřiny za učelem startování by nebyl od věci. Elektrotechnici prominu, pokud si to představuju jak hurvínek válku
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 4408
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvekod honziss » úte 25 srp 21:36

Ja bych to videl na mrtvou baterku, ktera pri nizkym odberu funguje, ale vetsi zatez proste neda.
V6...340k
R4...258k
honziss
Letec
 
Příspěvky: 3082
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: GTD + STI

Příspěvekod mattonecz » úte 25 srp 21:44

Mrkni pod kapotu na baterku jestli tam je 3ti kabel :-D kámoš je antitechnik a našel si to na netu
2022 Audi Q5 50TDI 210kw - v očekávání
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 1 185PS/290Nm
2018 Honda PCX 125
mattonecz
Letec
 
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: GTD + STI

Příspěvekod abgx1 » úte 25 srp 21:54

Stepan píše:Ve dvouletým autě co jezdí převážně trasy 100km+?


Normalka, vdaka inteligentnemu nabijaniu ktore drzi baterku nonstop vybitu(snazi sa dobijat vyhradne pri brzdeni motorom)

Dakujme bruselu
Uživatelský avatar
abgx1
Mistr volantu
 
Příspěvky: 902
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: GTD + STI

Příspěvekod Kavis » úte 25 srp 22:00

Me ve fabii umrela snad po roce a ctvrt. Uhralo se to na zaruku a prehlali software, takze to ted dobiji trochu rozumneji a nenecha ji padat tak nizko.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
 
Příspěvky: 549
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: GTD + STI

Příspěvekod Zajda » úte 25 srp 22:29

Stepan píše:Nějakej nouzovej převod veškeré elektřiny za učelem startování by nebyl od věci. Elektrotechnici prominu, pokud si to představuju jak hurvínek válku

Představuješ:-) Z baterky potřebuješ při startu nárazově sosnout násobný výkon než vyžadují všechny ty spotřebiče na palubě. Proudy jdou do stovek ampér.
1,9 TDI
0,9 TCe
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
 
Příspěvky: 1383
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: GTD + STI

Příspěvekod Stepan » stř 26 srp 06:45

Tak ráno i po fitku startování proběhlo. Uvidíme, jestli mi to chcipne u zákazníka na parkovišti :ymdevil:
Cítím se jak pp když vezl brambora1 do servisu s mrtvým motorem po ose :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 4408
Registrován: sob 05 bře 01:27

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků