Re: GTD + STI
Napsal: sob 23 lis 07:55
Driver: ale Štěpán je má dříve sjeté jsem pochopil, ne jen vyrezlé.
doporučuju si najít někoho šikovnýho, kdo dělá na sebe. Jeho jedinou motivací je spokojenost zákazníka, dělá většinou i o víkendech, má opravdu zájem auto opravit, ne jen měnit díly a fakturovat. Navíc, když přijedeš něčím "lepším", má radost, že na takovým autě může dělat a dle toho se k tomu chová. Cenově je to tak, že si díly většinou sháníš sám a jemu pár stovek za hodinu práce připadá jako dar z nebes. Ve výsledku pak vše děláš cca za třetinu toho, co chce autorizák.Stepan píše:No nic, tak jsem se pokusil si vozidlo vyzvednout. Jiný autorizak nabídl razantně (desítky %) lepší cenu. Pán hlavní servisak mi ovšem vozidlo odmítl vydat, ze prej je na zvedáku a takhle to nejde. Tak jsem se ptal, proč mi jeho podřízený v 11 dopoledne tvrdil, že není možné mít auto v 6 večer na zvedáku, protože by zabiralo místo, ale teď ho tam ještě po 6 mají. Tak najednou už auto na zvedáku nebylo, ale stejně mi ho nedal, protože prej nemá "výstupní kontrolu ze servisu" a dát mi ho nemůže. Ale slíbil mi, že zmíněnou nabídku z jiného autorizaku dorovná/podstreli. Nicméně za tím, že jde o běžné opotřebení si stojí.
Tak uvidíme, co nabídne. Nicméně, pořád se cítím maličko ojeban.
V tomhle kontextu se musím zeptat -> nějakej tip na dealera / servis, kde se ke člověku nechovaji jako ke kokotovi, aniž by tam před tím musel nechat desítky milionů? Do 3 měsíců musím vyřešit nový auto a jsem z toho trošku nasranej. Chápu, že kdybychom točili fleet pro OZtka, měl bych lepší zacházení, ale u nás to holt takhle není...
Urcite nejezdi do Klokocky na P6: recepce fajn, kafe budiz, prodej supr, prijimaci technik prijemnej, ale kvalita prace bidna - konkretne: oprava auta prebirana na 3x (treba na zadni kolo, komplet zeleny od druhyho auta nikdo mesic nesahnul a chteli mi to s tim pred), prezouvani gum za 2200,- a jako bonus odreny rafky...prej “no to vite, tyhle velky kola se delaj blbe, to je lepsi mit 2 sady” ...gumy 255/60/18 (tj bocnice gumy snad 20 cm).Stepan píše:No nic, tak jsem se pokusil si vozidlo vyzvednout. Jiný autorizak nabídl razantně (desítky %) lepší cenu. Pán hlavní servisak mi ovšem vozidlo odmítl vydat, ze prej je na zvedáku a takhle to nejde. Tak jsem se ptal, proč mi jeho podřízený v 11 dopoledne tvrdil, že není možné mít auto v 6 večer na zvedáku, protože by zabiralo místo, ale teď ho tam ještě po 6 mají. Tak najednou už auto na zvedáku nebylo, ale stejně mi ho nedal, protože prej nemá "výstupní kontrolu ze servisu" a dát mi ho nemůže. Ale slíbil mi, že zmíněnou nabídku z jiného autorizaku dorovná/podstreli. Nicméně za tím, že jde o běžné opotřebení si stojí.
Tak uvidíme, co nabídne. Nicméně, pořád se cítím maličko ojeban.
V tomhle kontextu se musím zeptat -> nějakej tip na dealera / servis, kde se ke člověku nechovaji jako ke kokotovi, aniž by tam před tím musel nechat desítky milionů? Do 3 měsíců musím vyřešit nový auto a jsem z toho trošku nasranej. Chápu, že kdybychom točili fleet pro OZtka, měl bych lepší zacházení, ale u nás to holt takhle není...
Nechal. Nechal jsem je predelat vsechno co se mi nelibilo a ceka me jeste jedna navsteva.M.Z. píše:Když tam jsou takoví suvenýři, tak bych je ty ráfky nechal spravit.
Možná, že stejně, jako se divíš tomu,jaké úkony jsou u nových, by ses divil, jaké jsou pak u starších.Stepan píše:pořízení nového vozu jsem spatroval v pouze jakési "jistotě", a pokud ta neexistuje, nevidím důvod touhle cestou už příště jít.
Mně to nepřijde až tak drahý. Vadí mi, že provádět tenhle servisní úkon v tehle kilometrech je zjevnej nesmysl a oni se k tomu neumí postavit čelem.