Stránka 38 z 52

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 13:12
od jerry
Stepan píše: jedna z příčin opotřebení zadních brzd dříve, než předních je již samotná konstrukce brzdových kotoučů a destiček
wtf =))
Větší hovadinu jsem už dlouho neslyšel =))

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 13:25
od Stepan
čekám na protokol o zamítnutní reklamace z důvodu neexistence závady. To jsem zvědavej, jak mi to tam pán popíše. :)

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 15:00
od Stepan
Tak už mám hezkej hlavičkovej papír, kterej říká, že žádná závada neexistuje. A to je celý. tak co dál :-\

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 15:25
od 970ka
Dal bych nový brzdy.

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 17:24
od Lachende Bestien
17k za výměnu předních kotoučů a destiček u miniauta jako je Polo?
Tak to buď použili pozlacené díly nebo si účtují za práci 3k+ za hodinu. $-)
A u těch vašich zadních brzd je to jasné - celou dobu jste jezdil hlavně na zpátečku, takže se logicky opotřebovaly rychleji než přední. ;)

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 18:55
od honziss
Lachende Bestien píše:17k za výměnu předních kotoučů a destiček u miniauta jako je Polo?
Tak to buď použili pozlacené díly nebo si účtují za práci 3k+ za hodinu. $-)
A u těch vašich zadních brzd je to jasné - celou dobu jste jezdil hlavně na zpátečku, takže se logicky opotřebovaly rychleji než přední. ;)
Ja bych to tipoval na tu praci, napr prezuti a vyvazeni 18" kol na touarega v autorizaku = 2200,- vcetne DPH. Oprava skrabance byla 50tkc dily, 85tkc prace...

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 22:34
od Stepan
No nic, tak jsem se pokusil si vozidlo vyzvednout. Jiný autorizak nabídl razantně (desítky %) lepší cenu. Pán hlavní servisak mi ovšem vozidlo odmítl vydat, ze prej je na zvedáku a takhle to nejde. Tak jsem se ptal, proč mi jeho podřízený v 11 dopoledne tvrdil, že není možné mít auto v 6 večer na zvedáku, protože by zabiralo místo, ale teď ho tam ještě po 6 mají. Tak najednou už auto na zvedáku nebylo, ale stejně mi ho nedal, protože prej nemá "výstupní kontrolu ze servisu" a dát mi ho nemůže. Ale slíbil mi, že zmíněnou nabídku z jiného autorizaku dorovná/podstreli. Nicméně za tím, že jde o běžné opotřebení si stojí.
Tak uvidíme, co nabídne. Nicméně, pořád se cítím maličko ojeban.

V tomhle kontextu se musím zeptat -> nějakej tip na dealera / servis, kde se ke člověku nechovaji jako ke kokotovi, aniž by tam před tím musel nechat desítky milionů? Do 3 měsíců musím vyřešit nový auto a jsem z toho trošku nasranej. Chápu, že kdybychom točili fleet pro OZtka, měl bych lepší zacházení, ale u nás to holt takhle není...

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 23:11
od driver
M.Z. píše:Ještě jsem nezažil, že by se zadek sjel dřív, než předek. Nebude tam i problém s přidírajícím se pístkem brzdiče a proto se tak rychle sjely?
Na MQB i na MQB A0 se zadní brzdy běžně dělají dříve... koroze zadních kotoučů, jev TZV gramofonové desky, mají to už roční auta nepěkné a zhoršuje se to...
Nicméně zadní brzdy se používají dle čidla zátěže zadní nápravy.
Některé auta tak ty zadní kot. brzdným účinkem obrzdí a vydrží to až do výměny předku.
Když jezdí často jen řidič, a jezdí s prázdným kufrem, tak ty zadky vyreznou a mění se dřív, než přední desky, úplně běžně.
Garance ani kulance na to není ale sem tam to někomu něco sleví dle dohody. Myslím, že do půl roku stáří to uzná import na garanci, ale to nestihne vyreznout a potom už to zamítají
Řešení je brzdit víc brzdami, né tolik motorem, a hlavně zatěžovat zadní sedačky, kufr u nových, a garáž. Rosa ty kotouče vlhčí i pod střechou ,když to je přístřešek a rezne to.

Re: GTD + STI

Napsal: sob 23 lis 03:51
od Lachende Bestien
Je vidět, že pro automobilky pracují opravdu špičkoví odporníci ze strojírenství a metalurgie, kteří dokáží vytvořit slitiny tak báječně rychle podléhající korozi.
Jinak bychom tady ten do nekonečna rostoucí ekonomický růst růstu všech růstů v globalizovaném korporativně-rentiérském postkapitalismu samozřejmě nevybudovali, že jo soudruzi. $-)

Re: GTD + STI

Napsal: sob 23 lis 06:19
od HondaMan
Hondám se stává/stávalo něco podobného. Bráchovi měnili zadní kotouče jen za práci. Materiál šel za importérem. A to bylo auto koupené jako ojeté/referentské a výměna probíhala při stáří 4 let.
StyxCar Kolín rulez. Od té doby jsem nezažil lepší přístup k zákazníkovi...