Stránka 37 z 52

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 10:06
od Stepan
tak mi přišel návrh soupisu dílů.
Měli bychom měnit oboje destičky a !jenom! zadní kotouče.
Za nějakých 12k i s prací.
To je zajímavý. Ségře na VW Polo naúčtovaly za přední kotouče + destičky 17k. Tak to ji vzali buď nehorázně u držky, nebo čichám nějaký šmélo.

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 10:36
od HondaMan
16 stojí přední kotouče a desky na Insignii. Na Polo, pokud to není GTI, je to dost.

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 10:45
od M.Z.
Pak sem dej foto kotoučů. Brzdiče jsou teda cajk, jo?

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 10:53
od Stepan
Jaký jsou brzdiče, to nevim, vzhledem k tomu, že jsem vozidlo přistavil včera v 7 večer, prakticky neohlášeně, a dneska v 9 ráno už měli jasno, co je potřeba udělat, o kvalitě prohlídky a snaze zjistit reálnou příčinu, si nedělám moc iluze. Odepsal jsem a uvidíme. Telenovela jak svině.
HM: GTI to není :)

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 11:16
od honziss
Menit pri tomhle najezdu kotouce?

Moje jedina zkusenost s vymenou brzd byla na 1er, ktery po 4 letech a 150tkm uhnily ty ocelovy packy na zadni strane desticek a ty zacly vibrovat a delat bordel. Materialu ale mely stale dost. Takze jsem menil predni desticky. Chapu, je to hodne o stylu jizdy a vyuzivani auta, ale ja minimalne v DE jezdim se vsema autama vetsinou co se vejde + dobrzduju 250-100 treba 10-15x za kazdou cestu. Na GS jsem ted mel desticky na 75% pri 45tkm prohlidce a fakt dostavaj na frak.

Takze bud jsou brzdy na golfu totalni shit a nebo (a to mi prijde pravdepodobnejsi) si servis nevi rady, tak zacne vymenou. Fakt bych chtel po vymene videt ten material.

Mimochodem, u vsech hybridu se pri prohlidce dela udrzba brzd. Kdy se sunda brzdic, vyndaj desky, vsechno se vycisti, gumovy dily namazou, pod desky da nova pasta a zase se to vrati zpatky. Je to prevence, protoze spousta lidi jezdi s hybridem klobouka a spis rekuperujou nez brzdej, tak aby vsechno zustalo pohyblivy.

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 12:02
od HondaMan
Mě přední brzdy měnili při 40tKm. Masa bylo dost, ale kotouče byly do fialova.
Jinak Leaseplan u Insignií počítá s deskama na 35tKm a kotoučema na 60tKm...

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 12:57
od Stepan
tak prej ne, prej jsem debil, můžu si za to sám, protože jsem jezdil se sjetýma zadníma destičkama a tím si zkurvil i kotouče.
jedna z příčin opotřebení zadních brzd dříve, než předních je již samotná konstrukce brzdových kotoučů a destiček
wtf =))
Zrovna řeším nějakej kšeft s Jarovem, tak holt dostanou vydělat oni.

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 12:58
od retron
Na A3 se mi taky sjely zadní desky dřív (víc) než přední, je fakt že jsem dost brzdil motorem :D

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 13:08
od jerry
M.Z. píše:Ještě jsem nezažil, že by se zadek sjel dřív, než předek. Nebude tam i problém s přidírajícím se pístkem brzdiče a proto se tak rychle sjely?
Myslím, že jsi trefil hřebík na hlavičku. Zrovna jsem chtěl napsat, že jsem podobný problém měl na O2RS.

Re: GTD + STI

Napsal: pát 22 lis 13:10
od jerry
M.Z. píše:Pak sem dej foto kotoučů. Brzdiče jsou teda cajk, jo?
Oni ty pístky trochu rozchodí a chvíli to zase vydrží :D Přece nepřiznají závadu, to se dnes nenosí :D