Stránka 35 z 46

Re: GTD + STI

PříspěvekNapsal: sob 26 led 08:16
od řidičBOB
Taky jsem už měnil na obouch RSech ;-)

Re: GTD + STI

PříspěvekNapsal: ned 03 bře 14:06
od Stepan
Dnešní zhruba 30km pretahovana s RS230 mi ukázala, o jak velkej dynamickej rozdíl jsem přišel. Zimaky v +10 úplně nefungujou, takže jsem sice nemohl jet furt plnej, ale ten rozdíl byl brutální =(
Offtopic poznámky: a) klukovi s preFL Alltrackem to žere chladící kapalinu taky b) byl jsem dneska upozorněn, že nejpozději 2020 jde Raptor do přímého prodeje skrze ofiko dealery. Hehe :D

Re: GTD + STI

PříspěvekNapsal: stř 20 bře 09:07
od driver
Označení vozidla Alltrack je podobně určující, jako Variant ;)
Ztráta provozních kapalin je běžná v případě netěsností=závada, jen u G12-13 to může být tlakem a únikem přes víčko či pumpou, první je vlastnost, druhé závada, a u olejů taky odvětráním nebo spotřebou. Nejčastěji vzniká při požadavku plného výkonu v nízkých otáčkách a zařazeném vysokém převodovém stupni, kdy je největší tlak, tehdy to jde přes kroužky a nebo při vysokých otáčkách, ztráta přes turbo a neprospívá tomu teplota oleje mimo ideální pracovní rozsah, studené starty nebo přehřátí.

Re: GTD + STI

PříspěvekNapsal: pon 01 dub 11:34
od Stepan
Tak na rysce opět vůbec nic. Dolito. 28kkm. :ymhug:
*Olej, ne chladící.

Re: GTD + STI

PříspěvekNapsal: pon 01 dub 12:15
od vonkreuz
Musíš koupit delší rysku. :-D

Re: GTD + STI

PříspěvekNapsal: úte 24 zář 18:09
od Stepan
GTD:
Do 40kkm na oleji žádná změna. Poslední doliti viz výše.
Další čelní sklo na výměnu.
jednou za 2-3 potřeba potřeba prifouknout jednu pneu.. Nemám čas řešit, navíc gumy jsou na vyhození, takže zkontrolovat jestli to neni seklym diskem přijde na řadu až s prezutim na zimní.
Dlouhodobá přes léto 7,9.
Jsem zvědavej, jak při vrácení vysvětlím tu skrablou střechu =))
STI:
Nadšení seniora stoupá, měl jsem to slíbený jako služebák a už se tváří, že mi radši koupí něco jinýho. =)) akorát nevím moc co :(
Roční prohlídka v autorizaku bez výhrad.
Olej mezi vymenami po 8kkm nežere.
Jízdní limity (viz nedotacivost MZ) dostacuji, daleko převyšují seniorovo odhodlání.

Re: GTD + STI

PříspěvekNapsal: úte 24 zář 19:31
od M.Z.
Za kolik s tím tatík jezdí? To je fajn, že je spokojený, auto funguje dobře. Jen když člověk chce jet úplnou hranu, tak už to každému nemusí vyhovovat, vč. spolehlivosti. Na takové využití, bude makat bez problémů.

Re: GTD + STI

PříspěvekNapsal: úte 24 zář 20:04
od Stepan
Na Metallicu po D1 do Prahy tempomat 150km/h kolem 15l/100km.
S motorkářema se nahání kolem 25l/100km.
Za mě pořád +-30l/100km, dovedu si představit, že při daily použití by to padlo někam lehce pod 20.

Paradoxně na delší trasy možná víc než na skákání kolem komína, do nejbližšího města to máme +-25 kiláků a to se ani nezahřeje motor, takže polovinu cesty za +- 10 :D

Re: GTD + STI

PříspěvekNapsal: sob 16 lis 18:18
od Stepan
tak na GTD problém s brzdama.

štrejchá kotouč o destičky, na obou stranách. Vzadu. Ale jenom párkrát za otáčku. Takže wtf? Normálně bych řekl, že se posrala ručka, ale takhle je mi to divný.
Vydává to při jízdě užasný zvuky a při brždění ještě lepší. Se s tím trošku stydím jezdit.

Re: GTD + STI

PříspěvekNapsal: sob 16 lis 19:51
od M.Z.
Máš z toho osmicu