GTD + STI

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: GTD + STI

Příspěvekod řidičBOB » sob 26 led 08:16

Taky jsem už měnil na obouch RSech ;-)
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21161
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: GTD + STI

Příspěvekod Stepan » ned 03 bře 14:06

Dnešní zhruba 30km pretahovana s RS230 mi ukázala, o jak velkej dynamickej rozdíl jsem přišel. Zimaky v +10 úplně nefungujou, takže jsem sice nemohl jet furt plnej, ale ten rozdíl byl brutální =(
Offtopic poznámky: a) klukovi s preFL Alltrackem to žere chladící kapalinu taky b) byl jsem dneska upozorněn, že nejpozději 2020 jde Raptor do přímého prodeje skrze ofiko dealery. Hehe :D
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3262
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvekod driver » stř 20 bře 09:07

Označení vozidla Alltrack je podobně určující, jako Variant ;)
Ztráta provozních kapalin je běžná v případě netěsností=závada, jen u G12-13 to může být tlakem a únikem přes víčko či pumpou, první je vlastnost, druhé závada, a u olejů taky odvětráním nebo spotřebou. Nejčastěji vzniká při požadavku plného výkonu v nízkých otáčkách a zařazeném vysokém převodovém stupni, kdy je největší tlak, tehdy to jde přes kroužky a nebo při vysokých otáčkách, ztráta přes turbo a neprospívá tomu teplota oleje mimo ideální pracovní rozsah, studené starty nebo přehřátí.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: GTD + STI

Příspěvekod Stepan » pon 01 dub 11:34

Tak na rysce opět vůbec nic. Dolito. 28kkm. :ymhug:
*Olej, ne chladící.
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3262
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvekod vonkreuz » pon 01 dub 12:15

Musíš koupit delší rysku. :-D
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
 
Příspěvky: 1126
Registrován: stř 08 srp 22:02

Re: GTD + STI

Příspěvekod Stepan » úte 24 zář 18:09

GTD:
Do 40kkm na oleji žádná změna. Poslední doliti viz výše.
Další čelní sklo na výměnu.
jednou za 2-3 potřeba potřeba prifouknout jednu pneu.. Nemám čas řešit, navíc gumy jsou na vyhození, takže zkontrolovat jestli to neni seklym diskem přijde na řadu až s prezutim na zimní.
Dlouhodobá přes léto 7,9.
Jsem zvědavej, jak při vrácení vysvětlím tu skrablou střechu =))
STI:
Nadšení seniora stoupá, měl jsem to slíbený jako služebák a už se tváří, že mi radši koupí něco jinýho. =)) akorát nevím moc co :(
Roční prohlídka v autorizaku bez výhrad.
Olej mezi vymenami po 8kkm nežere.
Jízdní limity (viz nedotacivost MZ) dostacuji, daleko převyšují seniorovo odhodlání.
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3262
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvekod M.Z. » úte 24 zář 19:31

Za kolik s tím tatík jezdí? To je fajn, že je spokojený, auto funguje dobře. Jen když člověk chce jet úplnou hranu, tak už to každému nemusí vyhovovat, vč. spolehlivosti. Na takové využití, bude makat bez problémů.
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3489
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: GTD + STI

Příspěvekod Stepan » úte 24 zář 20:04

Na Metallicu po D1 do Prahy tempomat 150km/h kolem 15l/100km.
S motorkářema se nahání kolem 25l/100km.
Za mě pořád +-30l/100km, dovedu si představit, že při daily použití by to padlo někam lehce pod 20.

Paradoxně na delší trasy možná víc než na skákání kolem komína, do nejbližšího města to máme +-25 kiláků a to se ani nezahřeje motor, takže polovinu cesty za +- 10 :D
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3262
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvekod Stepan » sob 16 lis 18:18

tak na GTD problém s brzdama.

štrejchá kotouč o destičky, na obou stranách. Vzadu. Ale jenom párkrát za otáčku. Takže wtf? Normálně bych řekl, že se posrala ručka, ale takhle je mi to divný.
Vydává to při jízdě užasný zvuky a při brždění ještě lepší. Se s tím trošku stydím jezdit.
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3262
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvekod M.Z. » sob 16 lis 19:51

Máš z toho osmicu
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3489
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků