GTD + STI

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: GTD + STI

Příspěvekod řidičBOB » sob 26 led 08:16

Taky jsem už měnil na obouch RSech ;-)
Winners never quit and quitters never win.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 19415
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: GTD + STI

Příspěvekod Stepan » ned 03 bře 14:06

Dnešní zhruba 30km pretahovana s RS230 mi ukázala, o jak velkej dynamickej rozdíl jsem přišel. Zimaky v +10 úplně nefungujou, takže jsem sice nemohl jet furt plnej, ale ten rozdíl byl brutální =(
Offtopic poznámky: a) klukovi s preFL Alltrackem to žere chladící kapalinu taky b) byl jsem dneska upozorněn, že nejpozději 2020 jde Raptor do přímého prodeje skrze ofiko dealery. Hehe :D
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 2722
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvekod driver » stř 20 bře 09:07

Označení vozidla Alltrack je podobně určující, jako Variant ;)
Ztráta provozních kapalin je běžná v případě netěsností=závada, jen u G12-13 to může být tlakem a únikem přes víčko či pumpou, první je vlastnost, druhé závada, a u olejů taky odvětráním nebo spotřebou. Nejčastěji vzniká při požadavku plného výkonu v nízkých otáčkách a zařazeném vysokém převodovém stupni, kdy je největší tlak, tehdy to jde přes kroužky a nebo při vysokých otáčkách, ztráta přes turbo a neprospívá tomu teplota oleje mimo ideální pracovní rozsah, studené starty nebo přehřátí.
Zákon č.361 o silničním provozu, §30: Znamení o změně směru jízdy MUSÍ řidič dávat VČAS PŘED ZAPOČETÍM jízdního úkonu.
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1243
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Předchozí

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků