GTD + STI

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jaggie
Pan Řidič
Příspěvky: 390
Registrován: úte 02 dub 07:44

Re: GTD + STI

Příspěvek od Jaggie »

Taky se pridam, Favosem jsem chytl srnku v behu na rit(jeji).
Sfina, ani se nezastavila.
Prave predni svetlo v hajzlu.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvek od Stepan »

chystám se do autorizáku v 30kkm s STI, podle mě mi budou chtít měnit minimálně přední desky, možná i kotouče. Co jsem koukal tak zběžně zadek asi ne, ten vypadá ještě dobře.
Ale já to OEM už necu. Přinde mi, že to vůbec nebrzdí. Respektive brzdí, ale jenom asi tak prvních 20 kiláků, pak už ne. Jenom okresky, s přihlédnutím k tomu, že jsem lempl. ;;)

Jakýma deskama a případně i kotoučema by to šlo poladit? Tipy triky? Pánové z nejmenovaného servisu, který na základě zběžné rešerše považuji za OK, mi radí prakticky závodní Pagidy. To mi přijde overkill.

A když už jsem u toho, asi mi už letňáky nedají konec sezóny. PilotSporty, jako na naftový daily ( :D ), nebo něco jinýho? :-?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 757
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: GTD + STI

Příspěvek od rhinos »

Já už mám po několikátý Pirellky Cinturato P7 a celkem mi vyhovují
Citroen C4 GP
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: GTD + STI

Příspěvek od Snowman000 »

Skus kuknut Endless desky. Mame ich na M3 a aj iny tu z fora s nimi boli spoko :)
A gumy...ak si bol spoko s Michelin tak kludne do nich, ale zaujimavo vyzeraju aj GY Supersport, riesili sa tu...
viewtopic.php?p=223521#p223521
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2540
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: GTD + STI

Příspěvek od Vrooom »

Stepan píše: pát 28 črc 10:25 chystám se do autorizáku v 30kkm s STI, podle mě mi budou chtít měnit minimálně přední desky, možná i kotouče. Co jsem koukal tak zběžně zadek asi ne, ten vypadá ještě dobře.
Ale já to OEM už necu. Přinde mi, že to vůbec nebrzdí. Respektive brzdí, ale jenom asi tak prvních 20 kiláků, pak už ne. Jenom okresky, s přihlédnutím k tomu, že jsem lempl. ;;)

Jakýma deskama a případně i kotoučema by to šlo poladit? Tipy triky? Pánové z nejmenovaného servisu, který na základě zběžné rešerše považuji za OK, mi radí prakticky závodní Pagidy. To mi přijde overkill.

A když už jsem u toho, asi mi už letňáky nedají konec sezóny. PilotSporty, jako na naftový daily ( :D ), nebo něco jinýho? :-?
NEvím teda co znemená, že to brzdí prvních 20km?! Nevaří se ti spíš brzdovka? Takže dát lepší + třeba opletené hadice?
Za mě jsou fajn gumy PSS nebo GYSS. Nevím co chceš za rozměr, ale pokud se dělá tak i ty nové contíky jsou asi fajn a nebo když nemáš v plánu okruhy tak i bridgestony mají být super (na okruhu se roztečou, narozdíl od GYSS)
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: GTD + STI

Příspěvek od M.Z. »

Ty skoro závodní desky, je ale taky to jediné, co na čuněčí jízdu funguje, ale smiř se s pískáním. Pokud se s autem jezdí za každého počasí, semislick není úplně nejvhodnější, takže vybírat z UHP pneu, ten Michelin funguje dobře, jsem s ním spokojený.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: GTD + STI

Příspěvek od jerry »

Mně na swiftu funguje sestava kotouče zimmermann a desky hella pagid.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvek od Stepan »

Vrooom píše: pát 28 črc 12:45 NEvím teda co znemená, že to brzdí prvních 20km?! Nevaří se ti spíš brzdovka? Takže dát lepší + třeba opletené hadice?
Nebudu se tvářit, že tomu rozumím. Takže jenom lidsky popíšu, že pedál najednou začne být měkkej (oproti abnormálně tvrdýmu za "běžnýho" stavu), jde prošlápnout prakticky až na podlahu, kam bych ho normálně vůbec neměl sílu dotlačit, a navzdory tomu se v tu chvíli musí brzdit i ušima, potažmo nějakou prasečí prací s volantem, protože to prostě nebrzdí.

Je zajímavý, že se to většinou stane hrozně rychle, respektive necítím tam postupný vadnutí. Jednu zatáčku dobrzdím normálně a hned do navazující už bych se nevešel. Přitom se nebavíme o žádný extra střelbě ve smyslu dosahované rychlosti (ze které by se pak muselo brzdit), na mých oblíbených úsecích se většinou jezdí maximálně na trojku. :)

Řeším desky, protože budu potřebovat měnit desky. Nerad se vrtvám v něčem, co funguje. Respektive vyhazovat nedojetej spotřebák se mi úplně příčí. Tzn. i kotouče případně prvně dojedu a pak se budu pídit po nějakých lepších.
Jestli za to můžou hadice / kapalina, upřímně nevím. Uvidím, co mi klucí v autorizáku sepíšou "na výměnu" a pak začnu pátrat po alternativách, respektive navštívím nějaký odborníky.

Edit: Ještě pánové při nějaké předběžné konzultaci zmiňovali desky Haw? O nich někdo někdo ví? Páč stojí tak třetinu toho co Pagidy.

jerry: Na GTD jsem se tím vůbec neměl čas a chuť se tím zabývat, takže jsem koupil v místních autodílech nějaký Zimmermanny co měli zrovna skladem a platil jsem asi 950 korun i s daní. Na obalu byla šachovnice, takže závodní specka očividně. :D A je to teda hukot. Jedinej problém s brzdama jsem měl, když jsem valil po tvým domácím kraji, z Nýrska na Sušice. Ale to mi taky ukazovalo volej ke 120 a obecně se zdálo, že vadnoucí brzdy jsou už ten nejmenší problém :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: GTD + STI

Příspěvek od jerry »

Tipnul bych to na vodu absorbovanou v brzdovce, po zahřátí na určitou teplotu se voda mění v bublinky a nebrzdí to, protože stlačitelnost plynu je násobně větší než kapaliny. Vyměnit brzdovku než zkorodují válečky, pokud se tak již nestalo.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: GTD + STI

Příspěvek od jarka »

Pokud nejsou desky sjetý na plech, tak by snad oem materiál u sti měl fungovat ne? Bych nejdřív odstranil ten propadající se pedál a pak řešil kotouče a desky. Prostě klasický kombo: odolná brzdovka, opletené hadice a dobrý desky. Hawk (plus a pak dtc-30) mám na miatě a dobrý, ale sti je mastodont, tak nevím.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět