GTD + STI

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3713
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: GTD + STI

Příspěvek od ctrl_j »

Stepan: Dobijeni pritomno je, ale jak spravne vytusil kolega mattonecz kam mirim, tak to dobijeni v kombinaci se start-stopem je tzv. „chytre“ (rozumej uplne blbe) a alternator dobiji pomale ponevadz setri palivo.
VWgroup to ma nastaveny snad uplne nejhur ze vsech.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
northwind
Pan Řidič
Příspěvky: 204
Registrován: pon 09 bře 20:31

Re: GTD + STI

Příspěvek od northwind »

SS pokud možno deaktivovat "na dobro" odpojením kabelu co vede přímo od baterie.
mattonecz
Letec
Příspěvky: 2170
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: GTD + STI

Příspěvek od mattonecz »

Jj kámoš na golfovi 7 odpojil snad modrý kabel od baterie a má klid.
2022 Audi Q5 50TDI 210kw - v očekávání
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 0,5 110kw
2018 Honda PCX 125 - už není :(
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 4448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvek od Stepan »

add poslední post -> nemáš k tomu něco víc? Sedmička to je.

A mimochodem, nerozumím celkově týhle politice. Auto svítí, klimuje, rádio hraje, přes bluetooth se volá, kontrolky svítí, telefon nabíjí, antiradar antiradaruje, ale motor nenaskočí.
Nějakej nouzovej převod veškeré elektřiny za učelem startování by nebyl od věci. Elektrotechnici prominu, pokud si to představuju jak hurvínek válku
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
honziss
Letec
Příspěvky: 3111
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: GTD + STI

Příspěvek od honziss »

Ja bych to videl na mrtvou baterku, ktera pri nizkym odberu funguje, ale vetsi zatez proste neda.
V6...340k
R4...258k
mattonecz
Letec
Příspěvky: 2170
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: GTD + STI

Příspěvek od mattonecz »

Mrkni pod kapotu na baterku jestli tam je 3ti kabel :-D kámoš je antitechnik a našel si to na netu
2022 Audi Q5 50TDI 210kw - v očekávání
2016 Opel Astra K 1.4T 92kw - EDS Phase 0,5 110kw
2018 Honda PCX 125 - už není :(
Uživatelský avatar
abgx1
Mistr volantu
Příspěvky: 920
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: GTD + STI

Příspěvek od abgx1 »

Stepan píše:Ve dvouletým autě co jezdí převážně trasy 100km+?
Normalka, vdaka inteligentnemu nabijaniu ktore drzi baterku nonstop vybitu(snazi sa dobijat vyhradne pri brzdeni motorom)

Dakujme bruselu
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 550
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: GTD + STI

Příspěvek od Kavis »

Me ve fabii umrela snad po roce a ctvrt. Uhralo se to na zaruku a prehlali software, takze to ted dobiji trochu rozumneji a nenecha ji padat tak nizko.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1400
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: GTD + STI

Příspěvek od Zajda »

Stepan píše:Nějakej nouzovej převod veškeré elektřiny za učelem startování by nebyl od věci. Elektrotechnici prominu, pokud si to představuju jak hurvínek válku
Představuješ:-) Z baterky potřebuješ při startu nárazově sosnout násobný výkon než vyžadují všechny ty spotřebiče na palubě. Proudy jdou do stovek ampér.
1,9 TDI
1,5 dCi
0,9 TCe
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 4448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvek od Stepan »

Tak ráno i po fitku startování proběhlo. Uvidíme, jestli mi to chcipne u zákazníka na parkovišti :ymdevil:
Cítím se jak pp když vezl brambora1 do servisu s mrtvým motorem po ose :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět