GTD + STI

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3442
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: GTD + STI

Příspěvek od honziss »

Stepan píše:tak na GTD problém s brzdama.

štrejchá kotouč o destičky, na obou stranách. Vzadu. Ale jenom párkrát za otáčku. Takže wtf? Normálně bych řekl, že se posrala ručka, ale takhle je mi to divný.
Vydává to při jízdě užasný zvuky a při brždění ještě lepší. Se s tím trošku stydím jezdit.
Loziska. Zvedni to, vem za kolo a uvidis.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5406
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvek od Stepan »

Dali v servisu termín na prosinec, po trošce drzkovani na středu. Takze teď už se s tím jebat nehodlám.
No tak sem zvědavej, jak si pokecáme na téma záruční opravy, případně škody způsobené záruční vadou. Teda, jestli mi nebudou rovnou tvrdit, že ložisko je spotřebak.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
honziss
Letec
Příspěvky: 3442
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: GTD + STI

Příspěvek od honziss »

Stepan píše:Dali v servisu termín na prosinec, po trošce drzkovani na středu. Takze teď už se s tím jebat nehodlám.
No tak sem zvědavej, jak si pokecáme na téma záruční opravy, případně škody způsobené záruční vadou. Teda, jestli mi nebudou rovnou tvrdit, že ložisko je spotřebak.
Kdyz jsem dal kdysi na focusu eibach podvozek, vetsi, mekci gumy a zacal vyuzivat lepsi trakce, tak sly obe do kopru do 20tkm. Na cupre kdyz jsem ji daval pryc, cca v 50tkm, tak malinko vuli mely taky. Na golfu i na leonu jsou loziska stejny pro 1.0tsi i 2.0tsi/tdi, jina jsou jen na 4motion...aspon to mi tvrdili v servisu. A pak zalezi kolik gripu vyuzivas a taky jak velky/tezky tam mas kola. Treba standardni 19" na cupre vazily totalni nesmysl...

Pritom na zadnym jinym aute mi loziska nikdy neodesly.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5406
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvek od Stepan »

17" léto, 16" co nám zbyly z jiného auta na zimu. Velká těžká kola rozhodně ne. :D
btw. jako "malinko vůli" bych to nepopsal. Bylo to jak lusknutím prstu, dobrý dobrý, a najednou průser, najel jsem s tím od tý doby pár stovek km a radši jezdím jinýma autama, je to vopravdu nepříjemný.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5406
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvek od Stepan »

Právě jsem se vrátil z hradu. Tak prej to, že jsou zadní brzdy sjety dřív než přední je úplně normální a skrtani o kotouč při jízdě je prý způsobeno nedostatečnou tloušťkou destičky, která je nalepena na kotouč a když ji je málo, tak skrta. No tak tohle jsem kurevsky nepochopil :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
honziss
Letec
Příspěvky: 3442
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: GTD + STI

Příspěvek od honziss »

Stepan píše:Právě jsem se vrátil z hradu. Tak prej to, že jsou zadní brzdy sjety dřív než přední je úplně normální a skrtani o kotouč při jízdě je prý způsobeno nedostatečnou tloušťkou destičky, která je nalepena na kotouč a když ji je málo, tak skrta. No tak tohle jsem kurevsky nepochopil :D
Kolik mely ty desticky? Ukazali ti je? :D
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: GTD + STI

Příspěvek od mmira »

To je nějaký nesmysl. Děje se to u BMW, kde se spotřebovavaji při simulaci LSD, ale na predodolce jsem to ještě neviděl.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5406
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvek od Stepan »

mmira: je to nesmysl, nicméně pán byl opravdu neoblomný, tak jsem radši zavelel na ústup s tím, ať se na to podívají, co s tím je a pošlou návrhy řešení.
honziss: zatím jsem ten zázrak jenom přistavil. Ale to víš, že si vyměněnej materiál nechám předložit. ty zadní destičky špatný budou, při brždění to jde kov na kov, ne že ne. Fakt mě ale uráží, když mi někdo tvrdí, že je to běžnej stav. ;;)

Očekávám, že mi budou tlačit výměnu předních+zadních destiček i kotoučů, s tím, že žádnej jinej problém nenašly. Pán se tak vyjadřoval, že to je jasný, že ty zadní kotouče jsou na sračky. Protože o ně škrtá ta sjetá destička =))
A teď začne ta pravá zábava.
Nedokážu si totiž představit, že by se kotouče na 135kw autě,co váží pod 1,5t sjely, za standardních okolností, během 40kkm. Dobře, možná přední. Ale rozhodně ne zadní. Za to si ale dokážu dost dobře představit, že, ať už vinou ložisek, jak říká honzisss, nebo vinou ruční brzdy, jak říká pán se servisu (což je ale taky imo blbost, to by to drhlo furt a ne 1-2x za otáčku), došlo k nějakýmu nadměrnýmu opotřebení skrze neustálý kontakt destička x kotouč. . A pak úplně nevidím důvod platit za spotřebák, kterej se zničil kvůli nekvalitě auta, respektive následkem "poruchy, která by měla bejt vyhodnocena jako garanční.
Teda, ne že by se ze mě měli na servisu nějak posrat, já chápu, že na soukromníka s pár auty každej sere, ale chápeme se :D

btw. nemáte někdo servisní plány od VW? :)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5425
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: GTD + STI

Příspěvek od M.Z. »

Ještě jsem nezažil, že by se zadek sjel dřív, než předek. Nebude tam i problém s přidírajícím se pístkem brzdiče a proto se tak rychle sjely?
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5406
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: GTD + STI

Příspěvek od Stepan »

jak říkám, nevim :)
podezřelý jsou zatím dvě varianty, uvidíme.
nicméně, jsem z toho trošku nasranej. Kdybych se chtěl peklovat s rozpadajícím se verglem a dohadovat se servisákama, mohl jsem si koupit nějakej ojetej krám a ve výsledku ještě ušetřit.
možná teď sjíždím bazoš a koukám na nějaký vylítaný R6 z přelomu milénia. Začíná sněžit :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět