Stránka 1 z 1

první auto, felicie?

Napsal: sob 26 zář 15:05
od alena212
Brácha dělá řidičák a poohlíží se po autě. Napadlo ho koupit si http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list . Pokud nebude tak nějakou druhou ve slušném stavu co má aspoň rok technickou. Je to dobrý nápad nebo se podívat po něčem jiném? Moc by nenajel má v plánu jen okolo 6000km za rok. Feldu chce jen, aby se na ní naučil. Pak si prý koupí něco jiné nebo si nechá feldu, ještě neví.

Re: první auto, felicie?

Napsal: sob 26 zář 15:08
od lupo222
Pokud od toho moc nečeká tak na naučení je to super auto. Ale tak za 12-15000, a né za 20.

Re: první auto, felicie?

Napsal: ned 27 zář 09:18
od zdeny
alena212 píše:Brácha dělá řidičák a poohlíží se po autě. Napadlo ho koupit si http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda ... oFrom=list . Pokud nebude tak nějakou druhou ve slušném stavu co má aspoň rok technickou. Je to dobrý nápad nebo se podívat po něčem jiném? Moc by nenajel má v plánu jen okolo 6000km za rok. Feldu chce jen, aby se na ní naučil. Pak si prý koupí něco jiné nebo si nechá feldu, ještě neví.
Pokud se má brácha aspoň trochu rád, tak si nemůže kopit tuhle pojízdnou rakev. Když se učí, je největší pravděpodobnost, že se někde odstřelím sám, nebo díky své chybě ho odstřelí někdo jinej. Stokrát radši například Clio, nbeo Focus 1. generace, ale po té, co jsem viděl kamarádovu felicci po bočním nárazu asi ve 40km/h jiným autem, mi zatuhlo. Paradoxně zrovna to Clio je na tom s bezbečností posádky daleko lépe, než by jeden myslel, viz řada testů a pod. Ale asi nebude za 5 litrů, jako stará shnilá filcka.

Re: první auto, felicie?

Napsal: ned 27 zář 12:48
od M.Z.
Ale vypadá dost dobře, já bych ji bral.

Re: první auto, felicie?

Napsal: pon 28 zář 15:15
od Arkis
Takhle. Felicii jsem měl jako první auto, než mě ji zlikvidoval kamion na křižovatce bočním nárazem. Nebudu zde nějak rozepisovat jízdní vlastnosti, ale ve zkratce. Auto jede, ale kolem 110km/h už vidíš, že toho má tak akorát dost. Akcelerace by byla obstojná v érách Favoritu, ale proti stejným ročníkům od konkurence je to bída. Předepsané brzdy jsou takové nijaké a je potřeba počítat s tím. Podotýkám, že já jsem auto měl jako klubovku, takže jsem na něm nešetřil a hodně jsem si ji hýčkal.

Samozřejmě to koncepčně není sportovní auto, ale spolehlivý pracant, v čemž vskutku exceluje. Náhradní díly jsou za hubičku a co není potřeba nové, tak seženeš na každém vrakovišti. A opravíš si ji kdekoliv pomocí základních nástrojů.

Sedačky jsou nijaké a v zatáčkách nevíš, že existuje nějaké boční vedení. Uvnitř je hluku jak na závodišti a už při 3000ot/min je ti toho motoru líto, ikdyž je to jen pocitové.

Bezpečnost je opravdu mizérie. Všechno je to měkké a pokud koupíš i starší model, tak i bez pořádkých výztuh. O něco lépe na tom jsou "novější modely", které už měly karoserii dělanou na ABS a tak byly tužší.

Jen pro představu. Náraz na A sloupek spolujezdce kamionem v zhruba 25-30km/h. Tlačil mě cca 10-15metrů, než zabrzdil.
Jak jsem již psal, auto bylo jako klubovka, takže všechno vyvařené a karoserie byla v top stavu. Být to shnilé, tak nedomýšlím, jak bych z toho vyvázl. Byla to 1.3MPi 50kW, což ti i jako motor doporučuji s karoserií pro ABS ročník 98.
Obrázek