Takhle. Felicii jsem měl jako první auto, než mě ji zlikvidoval kamion na křižovatce bočním nárazem. Nebudu zde nějak rozepisovat jízdní vlastnosti, ale ve zkratce. Auto jede, ale kolem 110km/h už vidíš, že toho má tak akorát dost. Akcelerace by byla obstojná v érách Favoritu, ale proti stejným ročníkům od konkurence je to bída. Předepsané brzdy jsou takové nijaké a je potřeba počítat s tím. Podotýkám, že já jsem auto měl jako klubovku, takže jsem na něm nešetřil a hodně jsem si ji hýčkal.
Samozřejmě to koncepčně není sportovní auto, ale spolehlivý pracant, v čemž vskutku exceluje. Náhradní díly jsou za hubičku a co není potřeba nové, tak seženeš na každém vrakovišti. A opravíš si ji kdekoliv pomocí základních nástrojů.
Sedačky jsou nijaké a v zatáčkách nevíš, že existuje nějaké boční vedení. Uvnitř je hluku jak na závodišti a už při 3000ot/min je ti toho motoru líto, ikdyž je to jen pocitové.
Bezpečnost je opravdu mizérie. Všechno je to měkké a pokud koupíš i starší model, tak i bez pořádkých výztuh. O něco lépe na tom jsou "novější modely", které už měly karoserii dělanou na ABS a tak byly tužší.
Jen pro představu. Náraz na A sloupek spolujezdce kamionem v zhruba 25-30km/h. Tlačil mě cca 10-15metrů, než zabrzdil.
Jak jsem již psal, auto bylo jako klubovka, takže všechno vyvařené a karoserie byla v top stavu. Být to shnilé, tak nedomýšlím, jak bych z toho vyvázl. Byla to 1.3MPi 50kW, což ti i jako motor doporučuji s karoserií pro ABS ročník 98.
