Moje první auto...

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
masterjackass
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 24 bře 11:58

Moje první auto...

Příspěvek od masterjackass »

Ahoj všichni příznivci benzínu, nafty a vůbec všeho možnýho, na co se dá jezdit...

Jak je již známé z topicu scháním první vůz. Víte, od mala jsem fanda do aut a kdyby se benzín dal pít, tak ho mám největší spotřebu na světě. Jelikož mi již táhne na 20, tak si říkám, že je čas vysednout z auta rodičů a porozhlédnout se po něčem jiném a hlavně svém. Měl jsem dlouho vybráno BMW E36 318i. Toto pohodový pětidveřový auto hodně dlouho zápasilo s E36 320i... Šestiválcovým kupém stejné řady. Jelikož potřebuju něco, co jakž takž uživím zatím z brigády dokud studuji , rozhodl jsem se pro 318i, protože mi přímo na BMW forum poradili, že u 320i se platí jen za zvuk, že o tolik výkonu než 318i nemá... Další věc co mne svazovala byla i cena auta. Tak nejradši do těch 35 000Kč, jenže to není jednoduché, když člověk nechce Golfa Mk3 nebo starou Hondu Civic... Takže jsem se rozhoupal pro BMW E36 318i, jenže si začínám uvědomovat předtím, než ho pojedu koupit, že ho vlastně nechci kvůli ničemu jinému než náhonu na zadní kola. Takže se znovu vracím na začátek, protože i cena jednotlivých dílu není nic moc. Takže se vás všech ptám... Poraďte prosím nejlíp auto, co má malou spotřebu nebo né tak velkou... pohon zadních kol nebo 4x4... a neni věčně rozbitý... jo a jedno z nejdůležitějších věci... cena do 35 000... možná do 40 000 kč... DÍKY!
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: MOJE PRVNÍ AUTO...

Příspěvek od mmira »