Cenově přijatelný kruto-sport

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Cenově přijatelný kruto-sport

Příspěvek od d1.8t »

Jak koresponduje podvyživenej dvoulitr s témamtem kruto-sport.
RWD
Uživatelský avatar
Prasík
Řidič začátečník
Příspěvky: 109
Registrován: sob 02 dub 12:56

Re: Cenově přijatelný kruto-sport

Příspěvek od Prasík »

protože když s tím přijedeš před diskotéku, jsi bůh! ^:)^
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Cenově přijatelný kruto-sport

Příspěvek od charger »

Brus píše:
pavproch píše:neska sem jednu takovou V10 S8 očumoval v rožnově před rosavou.... auto se mi moc nelíbilo, bo příliš málo ostrých hran a moc oblin, ale ty "double-spoke" kola (20" nebo kolik to bylo) sou husto-kruto-přísný.... :-bd
a viděl jsi toho hlavotrupa co s tím jezdí? :-) přijde mi jako naprosto typický majitel S8
Mně se líbí, jak to ten hlavotrup dává obvykle přes dvě místa, aby mu to někdo nepoškrábal...
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
Příspěvky: 266
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: Cenově přijatelný kruto-sport

Příspěvek od glider »

d1.8t píše:
Jak koresponduje podvyživenej dvoulitr s témamtem kruto-sport.
co teraz? koniec sveta ci co

a MX5 co je tu na zaciatku temy, ta ma nepodvyziveny dvojliter :-?
riman
Spolujezdec
Příspěvky: 7
Registrován: ned 10 dub 19:26

Re: Cenově přijatelný kruto-sport

Příspěvek od riman »

Zdravím diskutující.
Jak moc je vlastně BMW e36 zábavné auto, dejme tomu kupé 325,328i (výkonově se prakticky neliší tuším)? Čas od času se dívám po trošku silnějším sportovněji orientované autě a tahle se dají koupit od nějakých 70kkč (solidně se tvářící kusy). Takže i s prvotním servisem, by se do 100kkč dalo vejít. Další můj, asi trošku hovězí, nápad je sehnat co nejméně otuzenou Hondu CRX (ta se mi líbíla už jako klukovi a měl jsem možnost s ní i jet) a trošku ji doupravit i když to bych asi provedl i s tím BMW (trošku odlehčit, sportovní sedačky, samosvor, ...). Ale sehnat slušný kus je problém a navíc to byla už před lety vcelku rakev na kolech.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cenově přijatelný kruto-sport

Příspěvek od mmira »

crx asi radeji nebrat, tedy pokud se mluvi jeste o verzi kupe. nad tou jsme ve sve dobe asi slintali vsichni, ale pak jsem ji videl po lehkem placnuti na predobok a kluk, co ji ridil, to malem neprezil.

na e36 je tu jeden specialista ;), treba poradi
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Cenově přijatelný kruto-sport

Příspěvek od charger »

Teda rozhodně radši tu E36 než CRX.. Mě i E36 víc bavila
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
Mr.Semtex
Pan Řidič
Příspěvky: 234
Registrován: čtv 17 úno 09:30

Re: Cenově přijatelný kruto-sport

Příspěvek od Mr.Semtex »

Hlavně sehnat jakékoliv "normální" CRX je už nemožné..
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Cenově přijatelný kruto-sport

Příspěvek od d1.8t »

Jak moc je zábavná e36? Mě baví velice, ale už jí používám téměř výhradně jako zimní auto na hory. Z dnešního úhlu pohledu je to relativně jednoduchý auto s nízkou váhou, nízkým výkonem a ne zrovna oslnivýma parametrama v přímce.
Mě tedy neuspokojila v sériové podobě a mám provedeno pár změn, který jí ale posunuly docela velký kus dopředu.

Řešit auto v podobný relaci, šel bych do ní znovu, ale trochu líp bych si vybral. S čím vedu marný boj je koroze. Už vím, že ho prohraju a auto přežije jen pár let, ale než k tomu dojde, ještě si jí pár zim užiju. :D

Nevím co lze dneska koupit za sedmdesát tisíc, ale osobně bych hledal auto bez koroze (někdy ke konci výroby byl celopozink), se sportovníma sedačkama, samosvorem, motorem co nežere víc jak půl litru oleje na 1000km, na 15-kách, maximálně 16-kách. Rozhodoval, by stav auta, na tachu by mohlo být cokoli.
Motory na výběr jsou tři:
-325i M50B25- litina, nejostřejší vačka, dole moc nejede, nahoře nejlepší, nejvyšší spotřeba
-325i M50B25TU- solo vanos, lepší spodek, horší vršek, nižší spotřeba.
-328i M52B28 - solo vanos, nejlíp na spodku, ale ne navrchu, opět solidní spotřeba. Možný problémy s nikasilem, ale tvrdí se, že motory co přežily dodnes,tak už vydrží všechno.

Ad crx: Když přijedeš s e36 na sraz kde hondisti závodí ve zrychlení, tak tě crx-a roznesou na kopytech, ale jsou to jen rychlý předokolky.

Ad bezpečnost: V týhle cenový kategorii netřeba řešit. Všechno to jsou pixly.[youtube][/youtube]

Video už tu proběhlo, ale ať je vidět jaká může být s 36-kou zábava. :D

RWD
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2424
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Cenově přijatelný kruto-sport

Příspěvek od Brus »

charger píše:
Brus píše:
pavproch píše:neska sem jednu takovou V10 S8 očumoval v rožnově před rosavou.... auto se mi moc nelíbilo, bo příliš málo ostrých hran a moc oblin, ale ty "double-spoke" kola (20" nebo kolik to bylo) sou husto-kruto-přísný.... :-bd
a viděl jsi toho hlavotrupa co s tím jezdí? :-) přijde mi jako naprosto typický majitel S8
Mně se líbí, jak to ten hlavotrup dává obvykle přes dvě místa, aby mu to někdo nepoškrábal...
OT: se tu ten rožnov nějak rozlézá :-)
Pravda vyděsí
Odpovědět