Nečekal jsem, že se Vás během krátké doby sejde tolik, mám z toho upřímně radost.
Ano, rozptyl mezi E65 a TT beru. Ono, jak jsem říkal, rozhoduji se na lince komfort-sport-vizuál. A neříkám, že se nakonec po zhodnocení faktů přikloním třeba k řešení, které bude více komfort než "sport". Zkusím vám nějak vysvětlit, proč se mi tyto auta líbí a jak je vnímám.
E65: auto do kterýho sedneš a cítíš se jak v pokojíčku. Jasně, nezávodíš s tím na semaforech, ale zase si sedíš v odvětrávané sedačce a vzadu za tebou si tvoji spolujezdci dopřávají vysoce komfortního zážitku z jízdy. Auto je extrémně zajímavé pro svůj resting bitch face a to je za mě něco, co se mi extrémně líbí (ať už verze předfacelift nebo pofacelift). Samozřejmě lehce to vnímám jako auto provozovatelů nelegálních heren, nicméně když přijedu za klientem, pořád to budí nějaký respekt a u konzervativních klientů to trochu podporuje i moji serioznost (je mi 25 a jsou klienti, pro který jsem pořád ještě "ucho", i když už mám v oboru 8 let zkušeností a vím co dělám). Navíc prostě výbava, zajímavost auta atd. jsou pro mě věci, který subjektivně dopomáhají E65 na přední příčky. Ty nevýhody samozřejmě tolik nepojmenovávám, za mě zmíním pouze automatickou převodovku - nejsem úplně typ člověka, co by je vyhledával + jsem si vědom servisních nákladů na jejich opravu, ale pořád jsem ochotný kompromisu. Toto je za mě asi č.1 ale neprospěch by mohli hrát aspekty, které třeba zmiňujete a které budu rád, když rozvedete. Ale toto je za mě auto č.1 dle srdce, otázkou je rozum
E60: je to taková sportovně-komfortní legenda, zároveň jde zvolit verzi s manuálem i u motorizací nad 110kw. Za mě je to taková alternativa k E65. Nemůžu říct, že by to byla úplně láska na první pohled, spíš prostě zadní vrátka. Ale tolik o tom autu nevím, o jeho výbavách už vůbec ne. Měl ho kdysi ex mojí partnerky a zahučel v něm neskutečný prachy, ale to bylo asi chybou výběru a obecně nějaké nerozvážnosti. Gheto car, toho jsem si vědom, parkuje jich u nás v hoodu na Bratislavské v Brně hodně

Za mě 4 místo v žebříčku - trochu z nouze ctnost. Ale je to subjektivní a třeba mě přesvědčíte o opaku.
A5: líbí se mi po vizuální stránce, řadím ji tam společně s E65. Komfort a sportovnost nedokážu tolik posoudit. Stejně jako šíři výbavy - a ta by mě upřímně zajímala. Zase vím o možnosti volit mezi manuálem/automatem - takže výhoda. Líbí se mi ja verze coupe tak verze pětidvěřo. Vím, že co se týče sportovnosti, je na tom líp než E65 a servisně na tom bude asi taky o chlup líp + je to novější ročník. Je to č.2 srdcem, ale asi č.1 rozumem, za mě. Ale jak říkám, nemá tolik info k tomu, abych ten rozum mohl tak podložit.
TT: Je to malý, je to rychlý a asi je to i hodně zábavný. Samozřejmě, co se týče serioznosti, tak když s tím přijedu za hodně konzervativním klientem, tak mi to úplně nepomůže v jeho očích, ale třeba se pletu. Je to auto, co se mí líbí, co je zajímavý, ale zase otázka je ten komfort, kterej je tou sportovností vykoupenej. Je to takový číslo 3 v žebříčku.
Cenová hladina: tady je to extrémně individuální. Upřímně, jsem typ člověka, kterej když vidí, že to má smysl, tak se nebojí pustit chlupa. Zároveň nechci nový auto a chci se vyhnout extrémni frustraci z toho, že koupím auto, něco se vysere, zaplatím půlku ceny toho auta a vysere se zase něco dalšího, ale jakože třeba za 2 týdny (a vím, že i to hrozí vždycky)

Pro představu, moje první auto bylo ehm "levně" koupené Mondeo. Kupoval jsem ho s tím, že to bude držák. mno. První půlrok byl super, pak se odjebala klima, pak to začalo víc hnít a pak jsem řešil různý srágory, protože to auto předtím nemělo asi moc hodného majitele byť třeba na interieru to nebylo poznat, ten byl jak po důchodcích, jen teda nesmrděl - a teda na to mě asi to auto i prodali, a pak ještě na těch 114 kw v naftě

). Mám na tom autě rád, že je relativně svižný, na to, že je to rakev a že má super vyhřívání a větrání sedaček, což mi někteří kolegové v tichosti závidí. Jenže to je vykoupený tou spolehlivostí a reálně, byly prostě chvíle, kdy jsem ráno sedal do auta s tím, že jsem ho hladil po volantu a prosil, ať se neobjeví nový ošklivý zvuk. + samozřejmě mi to nepřidává na pověsti u kolegů a věčné vtípky o tom, že mám u klienta parkovat radši u sousedů přes plot, mě už taky neba
Doplňují info, co může i nemusí být důležité: Je mi 25, dělám v marketingovým byznyse, kde se setkávám s usedlými pány i blázny. Děti ani zvíře nemám a momentálně neplánuji. Jsme s partnerkou dva. Když potřebujeme odvézt náklad a něco odstěhovat, použijem dodávku nebo Mondeo. Žijeme v super čtvrti blízko centra, ve které jsou občas lidi zmrdi, takže včera jsem třeba důrazně upozorňoval chlapíka, že se mi úplně o tu kapotu nemusí opírat, když to auto není jeho... Vždycky jsem si myslel, že ocením spíš sportovní nádech, akceleraci apod. ale buď stárnu a nebo jsem trochu zmanipulovanej těma odvětrávanýma sedačkama v Medeu, který beru jako "luxusní" výbavu na auto, jako je Mondeo. Jezdím jak krátký trasy, tak dálky, ale víc kolem komína, tak 20 denně. Jsem odkojenej na nafťácích, ale benzínu se nebráním, spíš ještě nebyla příležitost a taky mě občas hřeje u srdce ta nízká spotřeba nafty, ale tak to asi někdy každýho. Nelíbí se mi SUV a auta bez duše. Jo a občas trpím pošramoceným egem
Tak a teď do mě
