janosik.kopac píše:Pre mna cisto subjektivny pohlad
- interier BMW mi pripada aj u novych modelov (E90 a E60 obzvlast teda) ako usposobeny na umyvanie hadicou - tu su Caddy a obzvlast Jag niekde celkom inde.
- Caddy ma viac miesta v interieri (XF je o triedu vyssie, takze ak porovnavat, tak s BMW5)
- osobitost - nemam rad auta, ktore stoja na kazdom rohu, obzvlast pri BMW k tomu prichadza "image bezkrkej zrudicky/frajirka tunera so siltovkou dozadu" (zavisi od veku modelu)
- nulovy zaujem zlodejov
- vacsi komfort (obzvlast aj je 3er na runflatoch)
- Interier suhlas, tem ma tak trochu nenapadol...no priznam sa niesme hladaci makkych plastov a meraci medzier v palubke...hlavne je aby to nevrzgalo, normalne vyzeralo a bolo hlavne prehladne...ocakavame tak trochu ze 3er toto splnat bude iked priznavam ze to nie je esteticky sen...
- Priestor...súhlas, ale bude to slzobak hlavne pre jedneho a k tomu mozno do 10x za rok to bude musiet sluzit ako rodinne auto a na to 3er staci a tych 355 dni to bude mensie na tej ceste a agilnejsie a tak isto hmotnostne atd. inde...
- Image...bude to pouzivat otec, ktoremu je 50 a ten si na tom moc nezaklada...zazil proste dobu kedy boli iba 105ky, Ziguly, Traby a Wartburg...o tu mu nejde...
- k zaujmu zlodejov sa nevyjadrujem, neviem velmi posudit, iked urcity nadmernejsi zaujem pri BMW tam byt moze...
- komfort - runflaty su prva vec co ide dolu a uz nikdy naspat - komfort pruzenia, sedenia, ovladania tam rozdielny bude no obavam sa ze na ukor agility, lahkosti a radosti pre vodica
Vsetko je to pohlad len na zaklade osobnych skusenosti s 3er no bez moznosti osobneho porovnania s CTS alebo FX...porovnanie cisto na teoretickej baze...no dakujem za postrehy
