Hádám, že to bude ta z testu na který sem dával odkaz mmira (link). Co vím tak s ní jezdil aktivně, ale servisu se asi věnoval poctivě. Asi nejlepší je zavolat mu...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
ta Z4 ma bohatou servisni historii, aktualne dokonce repasovany motor. imho je malo zetek se stejnymi km, ktere by byly v lepsim stavu. za ty penize je to "ciste" auto bez nutnosti okamzitych investic.
a upravy taky neportebuje, tohle na okruhu i mimo nej jezdi nadherne. jen je to trochu mrcha nepoddajna.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
ted koukam na ty dve linkovane M3. obe jsou preFL, takze doporucuju prohlednou uchyceni klece diferencialu - objevuji se tam praskliny a oprava je za nekolik desitek tisic.
prvni, cervenocerna - bacha na ty brzdy - to dela nekdo v cechach a jsou na to hrozne stiznosti. nedivil bych se, kdybys je musel hned vyhodit a poridit neco jineho. neuvadi cenu, zvlastni, ani nema fotku sedadla.
druha, cerna - je na 18, to je jizdni vyhoda. zkraceny dif je fajn, jen skoda, ze tam rovnou nedal 4.11. ta 3.9 je na okruhy stale prilis dlouha. ma strasne odrbane sedadlo, na fotkach sviti nejake kontrolky svetel, zvenku je to lehce votuzene.
mno, prijdou mi to polovraky oba. ale to je asi bohuzel realita trhu. dodnes jsem si myslel, ze ma ta moje cenu tak 0.5M. po shlednuti techto dvou si ji zacinam cenit na vic.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
zetko neni zakerne auto, ale ridicsky je daleko narocnejsi nez M3. je mene citelna a pokud se rozhodne jet dverma dopredu, chce to rychle ruce. jednim z duvodu je, ze se sedi u zadni napravy, ne uprostred jako v M3, tak se to auto vnima hur. ale na druhou stranu, pokud se to s nim umi, na NS je to pekelne rychle a dokaze se to drzet vyrazne silnejsich aut v podobe GT3 apod.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou