Re: Malý svižný hatchback do 10 000€
Napsal: úte 31 pro 19:56
O nijak zvlášť dlouhou převodovku se nejedná, motor prostě nemá krouťák a potřeboval by převody hlavně napráskané za sebou jak rallye auto aby se využívalo potenciálu 136 koní.
Stálý převod (který nemění otáčkové odskoky mezi kvalty) je sekundární problém.
Proto říkám že se s Fabií v normálním provozu bude jezdit líp
Extra převodovku s unikátními poměry k takhle levnému autu nikdo v sérii dávat nebude.
https://www.rsrs.jp/en/zc32s/powertrain ... _data.html
Jinak ke Swiftu existují kvanta aftermarketu takže stálý převod seženeš jaký chceš, byť nejsou levné.
Mě tam však nejvíc tahá oči odskok 1° a 2°, který je otravný jak u skoro každého sériového manuálu mimo ostré Hondy a Alfy.
Na ten limit však narazíš spíše v Alpách, kde by se u atmosférické malorážky hodilo něco jako delší jednička do vraceček a na ni navazující dvojka.
U Swiftu ZC32 je ale aspoň zachována nějaká ta každodenní použitelnost, protože ani 3500 RPM ve 130 km/h na dálnici rozhodně není málo. S EP3 točíš v tu chvíli 4000 a musíš buď zpomalit nebo naopak zrychlit a přehlušit motor větrem a koncentrací na jízdu
Stálý převod (který nemění otáčkové odskoky mezi kvalty) je sekundární problém.
Proto říkám že se s Fabií v normálním provozu bude jezdit líp
Extra převodovku s unikátními poměry k takhle levnému autu nikdo v sérii dávat nebude.
https://www.rsrs.jp/en/zc32s/powertrain ... _data.html
Jinak ke Swiftu existují kvanta aftermarketu takže stálý převod seženeš jaký chceš, byť nejsou levné.
Mě tam však nejvíc tahá oči odskok 1° a 2°, který je otravný jak u skoro každého sériového manuálu mimo ostré Hondy a Alfy.
Na ten limit však narazíš spíše v Alpách, kde by se u atmosférické malorážky hodilo něco jako delší jednička do vraceček a na ni navazující dvojka.
U Swiftu ZC32 je ale aspoň zachována nějaká ta každodenní použitelnost, protože ani 3500 RPM ve 130 km/h na dálnici rozhodně není málo. S EP3 točíš v tu chvíli 4000 a musíš buď zpomalit nebo naopak zrychlit a přehlušit motor větrem a koncentrací na jízdu