už jsem to psal, tak čti pořádně... minimální převisy = kola v rozích = měkčí nastavení celkově + výrazně více pneu. Dále mohou být lepší tlumiče.lampa píše:Otazka zustava porad stejna - proc? Asi nikdo nezpochybnuje tvrzeni, ze Touareg je pohodlnejsi nez A6, ale zatim nikdo nepredlozil nejaky konkretni duvod. Jasne, asi budou rozdily v podvozku, ale ta auta jsou podobne velka a podobne draha, takze by klidne mohla poskytovat podobny komfort. Audi bude mit pridanou hodnotu v jistejsich jizdnich vlastnostech, Tourareg zase v odolnosti a moznosti jizdy v terenu, ale nechapu, proc by Touarega udelali zamerne vyrazne pohodlnejsi, kdyz, podle toho, co tady uz zaznelo, naopak vsechno hovori v jeho neprospech.driver píše:MAJÍ SNAD TOTOŽNÉ ZAVĚŠENÍ, TOTOŽNÉ TĚHLICE, TOTOŽNÉ PODVOZKY? Nemají. Tak čemu se ustavičně podivuješ?Stepan píše:[mě zajímá, jaktože je, asi stejně vybavenej, Touareg pohodlnější než A6.
auto do 350k
Re: auto do 350k
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 284
- Registrován: pon 09 úno 13:42
Re: auto do 350k
ked uz porovnavame... ja mam skusenost, ze a6 allroad je na 19" pohodlnejsia ako Q7 (na vzduchu s natacacou napravou) na 20". Samozrejme obe su pohodlne, toto je len take vypichovanie detailov.
Re: auto do 350k
to porovnávání komfortu je dost ošemetné, jelikož je to velice subjektivní záležitost a že by novináři měřili například otřesy na stejných trasách s různými vozy, to jsem taky ještě neviděl...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27734
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto do 350k
Ale já to srovnávám s allroadem, protože allroad mámdriver píše: Tady by se lépe hodilo srovnání s Allroadem, ale to je jedno.
Jasně, to srovnání je hodně subjektivní, ale něco jsem vtěch autech už odjel. Když dám Turka na comfort a A6 na comfort, tak Turek je na 100% komfortnější - čti, že lépe filtruje nerovnosti a jejich přenos do interiéru. To auto má tak skoro 2,2t, což je o 300 kg víc než A6. Tu masu jen tak něco nerozhodí. Zároveň nemůžu říct, že by to na comfortu nějak zásadně houpalo...to jsem jel už v mnoha autech, kde byly klasické tlumiče a bylo to jak na lodičce na Vltavě. Ve sport režimu je zase A6 znatelně tvrdší. Při rychlých průjezdech zatáčkami není ani tolik limitující podvozek, jako fyzika - resp. kam až chce řidič zajít.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: auto do 350k
C7 a P7? To je subjektivní jakože velmi hodně
Jako v C7 necítíš rychlost, ani vítr, ani směrovou nestabilitu, což u P7 je cítit mnohem více.
To skákání po dírách je pak asi lepší v P7 to ano ale pro mě to je asi o rychlosti pohybu.
Jezdit ven v P7 by mě nebavilo ale doma po D1 to je jiná
Jako v C7 necítíš rychlost, ani vítr, ani směrovou nestabilitu, což u P7 je cítit mnohem více.
To skákání po dírách je pak asi lepší v P7 to ano ale pro mě to je asi o rychlosti pohybu.
Jezdit ven v P7 by mě nebavilo ale doma po D1 to je jiná
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27734
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto do 350k
Tvl...já pořád přemýšlím, kam tě zařadit... Ale asi do šuplíku "pohádky"
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: auto do 350k
Ty se taky v principu všemu divíš jak ten Štěpán
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: auto do 350k
Krásný víkend hoši
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: auto do 350k
Já právě jako zásadní součást pohodlí vnímám i to, že se v autě cítím jistě. Tzn. že jsem radši, když to sem tam drncne, ale boční vítr nebo zatáčky nenarušujou můj klid a pohodu, protože jak začnu na dálnici cítit, že si auto kleká na vnější přední kolo, dostanu maličko strach . Proto bych tu A6 asi hodnotil komfortněji a nedávalo mi to proti Turkovi smysl.řidičBOB píše:Při rychlých průjezdech zatáčkami není ani tolik limitující podvozek, jako fyzika - resp. kam až chce řidič zajít.driver píše: Tady by se lépe hodilo srovnání s Allroadem, ale to je jedno.
A samozřejmě, všechno to budou maličké odychlky, úměrné cenovce zmiňovaných aut. Já platil 1/3 ceny, takže mi to drncná a ještě k tomu houpe
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))