V vs. Multivan
Re: V vs. Multivan
Kde je určeno, že se kupuje Haldex? Nevšiml jsem si.
A pokud není nutně potřeba, tak bych ho doporučil nekupovat. Je to zbytečné, pokud to nevyužiješ.
Samozřejmě, kdo to využije, není o čem.
A pokud není nutně potřeba, tak bych ho doporučil nekupovat. Je to zbytečné, pokud to nevyužiješ.
Samozřejmě, kdo to využije, není o čem.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: V vs. Multivan
Kupuje se buď MB-V 250d 4matic, nebo Multivan 2.0biTDI 4Motion DSG.
MB-V jen se zadním náhonem nechci. U auta pro zábavu RWD ano, ale u krabice co má přes 2t ne.
Multivan jsem také uvažoval jen nad FWD, využití 4x4 jen v zimě. Ale na hory jezdíme, zatím vše nějak zvládla FWD auta, ale pravda mnohem menší/lehčí a občas o bylo tak-tak. Říkám si když už, tak už a i další prodej bude snadnější s 4Motion.
Větrání: MB-V ta výklopná okna úplně vzadu má, ale donedávna jen v té nižší (bezejmenné) výbavě, do ambiente nešly kvůli chromované liště pod okny. Boční okýnka kvůli dětem, mají rády, když si v nižších rychlostech mohou pustit čerstvý vzduch zvenku, na dálnici to samo není.
MB-V jen se zadním náhonem nechci. U auta pro zábavu RWD ano, ale u krabice co má přes 2t ne.
Multivan jsem také uvažoval jen nad FWD, využití 4x4 jen v zimě. Ale na hory jezdíme, zatím vše nějak zvládla FWD auta, ale pravda mnohem menší/lehčí a občas o bylo tak-tak. Říkám si když už, tak už a i další prodej bude snadnější s 4Motion.
Větrání: MB-V ta výklopná okna úplně vzadu má, ale donedávna jen v té nižší (bezejmenné) výbavě, do ambiente nešly kvůli chromované liště pod okny. Boční okýnka kvůli dětem, mají rády, když si v nižších rychlostech mohou pustit čerstvý vzduch zvenku, na dálnici to samo není.
Re: V vs. Multivan
Možná už to změnili, ale dlouhý Multivan, byl kdysi jen přejmenovaná Caravelle s lyžinama pro posuv sedaček. Interiér byl taky z Caravelle.budik píše:
Pokud jde o velikost kufru, ano, krátký Multivan je opravdu krátký a dlouhý je zase moc dlouhý
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28456
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: V vs. Multivan
Boční okýnka je dobré mít. Nemusíš je přece otevírat zrovna na dálnici. Jsou i jiné příležitosti, kde se hodí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: V vs. Multivan
Podle vkusu kazdeho soudruha, ale ja bych se podival jeste po nejakym malo jetym eRku.
6ti valce, vzduchovy podvozek, 4x4 ... neumim si predstavit ze by se tam peti clena rodina nevesla.
Podle me nejlepsi rodiny vuz jaky kdy kdo vyrobil a je otazka jestli neco podobneho jeste vubec kdy vznikne.
6ti valce, vzduchovy podvozek, 4x4 ... neumim si predstavit ze by se tam peti clena rodina nevesla.
Podle me nejlepsi rodiny vuz jaky kdy kdo vyrobil a je otazka jestli neco podobneho jeste vubec kdy vznikne.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28456
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: V vs. Multivan
Rko a málo jetý kousek = utopie. To auto se už x let nedělá. Pamatuji si, když před lety nějaké sháněl "Kelly" a vyhrabali pro něj nějaké kousky z centrály v D. Opravdu lehce jeté. A pokud si vzpomínám, tak už tehdá se to nedělalo.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: V vs. Multivan
Rko se mi vždy líbilo, ale jednak je už pasé a za druhé nesplňuje požadavky na prostor - koncepcí vnitřního prostoru je to takový luxusní prodloužený S-max. Není to o tom, jestli si někdo umí nebo neumí představit, že by se pětičlenná rodina nevešla. Ona se vejde i do S-maxe, vejde se i do starého mondea. Ale ona zrovna tahle rodina chce toho místa podstatně víc.
Ještě k 3.0 TDI a Multivan: došlo mi, že 3.0 TDI z Amaroku je V6 s úhlem rozevření 90°. V T5 byl R5 2.5 TDI, byla tam i úzká 3.2 VR 6, ale klasickou širokou V6 tam podle mě prostě nemohou nacpat.
Ještě k 3.0 TDI a Multivan: došlo mi, že 3.0 TDI z Amaroku je V6 s úhlem rozevření 90°. V T5 byl R5 2.5 TDI, byla tam i úzká 3.2 VR 6, ale klasickou širokou V6 tam podle mě prostě nemohou nacpat.
Re: V vs. Multivan
A proto skončilo.Abre píše: Podle me nejlepsi rodiny vuz jaky kdy kdo vyrobil a je otazka jestli neco podobneho jeste vubec kdy vznikne.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: V vs. Multivan
Tak zrovna v dnešním světě automobilismu to, že nějaký model skončí, ještě neznamená, že je špatný...
black on black, petliter, jebem na too 
