
Předpokládám, že se bavíme o Themě ala Chrysler 300C, čili o té nové a ne o nějaké prehistorii.
Mno, zajímavý auto...ale mám pocit, že ne do země, kde stojí litr benzínu přes dolar...a už vůbec ne do města či po jeho okolí...vždyť je to auto jako krávamafel píše:až na ten motor splňuje skoro všechny požadavky![]()
http://www.tipcar.cz/inzerat/chrysler-3 ... 34649.html
Nová A6 za 600k? A kde prosímtěgoes píše:Za 600 by se dala poridit i nova A6, byt je to ta spodni hranice ceny za kterou se da poridit. Problem bude v pripadnem zajmu o benal, bo sehnat novou A6 v benalu je kurde problem.
Jinak bych pak bral v podstate cokoli, at tu A5 nebo 3er. U 3er mam za to, ze budes mit vetsi vyber z benzinu, audi proste na benziny moc neni a vyber zalostny.
Doma máme Ford Explorer dovezenej z USA (4l v6). Náhradní díly všechny dostupný nejpozději do 14 dnů a spotřeba od 10 (klidná jízda dálnice) do 15-20 město. Na velikost a motor bych řek adekvátní, tak že to neni zase, že by to žralo i děti podel cestyMno, zajímavý auto...ale mám pocit, že ne do země, kde stojí litr benzínu přes dolar...a už vůbec ne do města či po jeho okolí...vždyť je to auto jako krávajenda700 píše:mafel píše:až na ten motor splňuje skoro všechny požadavky![]()
http://www.tipcar.cz/inzerat/chrysler-3 ... 34649.html![]()
Servis respektive dostupnost ND asi taky nebude zrovna ideální...
Jo takhle, tak to pak jo.goes píše:Nova A6 mysleno, ne ze zcela nova, ale ze soucasna generace z roku 2011/2012 kdyz zacala.
Naklady mas takove, jake ti vzniknou. Spotrebu si snad odhadnes a pak je to treba o tom, zda si koupis gumu za 2litry kus nebo 6, zda jezdis do autoraku, nebo k Frantovi, kolik to ma najeto a tedy jaky predepsany servis ti hrozi, zda chytnes ok kus nebo nejaky ne ok kus. Jak moc to bude nove a bude ti klesat hodnota.
Jinak budu-li mluvit za Audi, tak u A4/A5/A6 zadne pasti nejsou, tedy nejake narocne typicke vady a slabiny. Pokud nebudes mit zrovna nejakou 3.0 TDI co ma 400tkm a budes menit retez, coz je kapku drazsi jednorazovka. Ale jelikoz chces benziny, tak to mas jedno. 3.0 TSFI kapku zere benzinu, ale jinak vsechno pohoda.
Pokud jezdíš dlouhý štreky po dálnici, tak to asi smysl má, ale takovej motor, když člověk jezdí převážně po městě a okolí, to fakt není nic pro mně...a spotřeba 15-20...to snad ani nebudu komentovat...Shirako píše:Doma máme Ford Explorer dovezenej z USA (4l v6). Náhradní díly všechny dostupný nejpozději do 14 dnů a spotřeba od 10 (klidná jízda dálnice) do 15-20 město. Na velikost a motor bych řek adekvátní, tak že to neni zase, že by to žralo i děti podel cesty
Z toho usuzuje že ten Chrysler na tom bude podobně.