Čo dalej po E46?
Re: Čo dalej po E46?
lego je zabavne, ale uz ne tak jako impreza. to uz bych radeji koukal po WRX combi (muzes si vyzkouset moji).
nakladove subaru, pokud se vynecha benzin, nijak tragicka nejsou, ale ve srovnani s e46 je to automobilovy stredovek. zase je pravda, ze na slovenskych tankodromech je dlouhodobe lepsi byt v te impreze nez v 3er
nakladove subaru, pokud se vynecha benzin, nijak tragicka nejsou, ale ve srovnani s e46 je to automobilovy stredovek. zase je pravda, ze na slovenskych tankodromech je dlouhodobe lepsi byt v te impreze nez v 3er
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Čo dalej po E46?
320si je sice pěknej sběratelskej kousek a můžeme si donekonečna povídat, že o výkonu to neni, ale ve finále 170k trojkou nikdo chtít jezdit nebude, když za menší peníze bude o 60-90k víc. Nezpochybňuju točivej motor, musí to bejt poklad, ale v tunovým autě. Nákupem správných dílů půjdou jízdní vlastnosti a ovladatelnost si-čka dorovnat u e46 i e90.
Alpinu B3 jsem vyloučil z hledáčku už dávno. Vadí mi motor. Je to unikát. Moc se člověk nedozví o konstrukci, ale u všech Alpin e46 včetně posledních 305k verzí je SoloVanos ( např. zde http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 00&asrc=st), tzn. že vychází pravděpodobně z M52B28 s Nikasilem. Jak je blok dělanej a z čeho jsou stěny válců netušim, ale je mi to jedno, bawo na motorech pracovalo intenzivně, úspěšně a každá evoluce se velmi pozitivně projevila na průběhu výkonu. Netušim proč bych v autě z roku 2004 měl akceptovat technologii kterou bawo zařízlo o 7 let dříve. To je spíš takovej pocitovej důvod, důležitý je, že Alpina nemá k dispozici katalog dílů a netušim, co kromě věcí spojených se zvětšením objemu je jiný. Každopádně to do budoucna může být průser přes díly. Ať už dostupností nebo cenou.
Myslim, že jsme si podobnými úvahami prošli všichni, všichni jsme vymejšleli nesmysli a nakonec došli k závěru, že jen tři auta přicházejí v úvahu. E87, e46, e90, všechno s 30i, rwd, mt, Mpack. Takhle mechanický auta už se dnes nedělají a po drobném doladění
jako LSD, Powerflex atp., jsou ještě mechaničtější a pro řidiče naprosto úžasný.
Alpinu B3 jsem vyloučil z hledáčku už dávno. Vadí mi motor. Je to unikát. Moc se člověk nedozví o konstrukci, ale u všech Alpin e46 včetně posledních 305k verzí je SoloVanos ( např. zde http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 00&asrc=st), tzn. že vychází pravděpodobně z M52B28 s Nikasilem. Jak je blok dělanej a z čeho jsou stěny válců netušim, ale je mi to jedno, bawo na motorech pracovalo intenzivně, úspěšně a každá evoluce se velmi pozitivně projevila na průběhu výkonu. Netušim proč bych v autě z roku 2004 měl akceptovat technologii kterou bawo zařízlo o 7 let dříve. To je spíš takovej pocitovej důvod, důležitý je, že Alpina nemá k dispozici katalog dílů a netušim, co kromě věcí spojených se zvětšením objemu je jiný. Každopádně to do budoucna může být průser přes díly. Ať už dostupností nebo cenou.
Myslim, že jsme si podobnými úvahami prošli všichni, všichni jsme vymejšleli nesmysli a nakonec došli k závěru, že jen tři auta přicházejí v úvahu. E87, e46, e90, všechno s 30i, rwd, mt, Mpack. Takhle mechanický auta už se dnes nedělají a po drobném doladění

RWD
Re: Čo dalej po E46?
Když to bude kombík, můžeš si v ní zašukat.Snowman000 píše:
Ma vyznam rozmyslat nad tym Legacy? Alebo je to uplne mimo co sa tyka zabavy?

RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5713
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
To Jarka: Dobry postreh, tak ked bude rozpocet dvojnasobny tak to tak skonci 
To Mmira: Dakujem, moznost zazit WRX neodmietnem. Lego ma lakalo hlavne atmo H6, ale ani WRX nemusi byt zla volba, ale tam sa trochu bojim toho dialnicneho cestovania, predsa len E46 je hlavne z tohoto pohladu poklad...ale trpi slusne, po zime ma caka zase slusny vydaj do podvozku...
To d1.8t: Diky za super suhrn, presne si vystihol moj pocitovy problem s 320si. Taktiez o tej Alpine som tolko toho netusil a tam bude fakt problem ak umrie nieco co nema spolocne s obyc E46.
Predbezne to su proste u mna tiez ti isti favoriti v rovnakej konfiguracii, ked bude zalezat od ceny, stavu a moznosti
Vzdy ale clovek zacne vymyslat a skonci zase raz u toho isteho vysledku
Jak je na tom ta E39 M5? Nakladova sebevrazda? Ci?
PS: Kombiky moc nemusim ani a ani pritulka
Napadaju ma dalsie hovadiny ... Hyundai Genesis Coupe, MG ZT V8

To Mmira: Dakujem, moznost zazit WRX neodmietnem. Lego ma lakalo hlavne atmo H6, ale ani WRX nemusi byt zla volba, ale tam sa trochu bojim toho dialnicneho cestovania, predsa len E46 je hlavne z tohoto pohladu poklad...ale trpi slusne, po zime ma caka zase slusny vydaj do podvozku...
To d1.8t: Diky za super suhrn, presne si vystihol moj pocitovy problem s 320si. Taktiez o tej Alpine som tolko toho netusil a tam bude fakt problem ak umrie nieco co nema spolocne s obyc E46.
Predbezne to su proste u mna tiez ti isti favoriti v rovnakej konfiguracii, ked bude zalezat od ceny, stavu a moznosti

Vzdy ale clovek zacne vymyslat a skonci zase raz u toho isteho vysledku

Jak je na tom ta E39 M5? Nakladova sebevrazda? Ci?
PS: Kombiky moc nemusim ani a ani pritulka

Napadaju ma dalsie hovadiny ... Hyundai Genesis Coupe, MG ZT V8

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Čo dalej po E46?
z E46 do E46 ?
ja by som to videl jedine na E87 alebo E90 pri tvojich poziadavkach
a RX-8, ked som sa s majitelom na pumpe rozpraval, moc ho netesila 15l spotreba (a to nehovorime o servise wankla)
ja by som to videl jedine na E87 alebo E90 pri tvojich poziadavkach
a RX-8, ked som sa s majitelom na pumpe rozpraval, moc ho netesila 15l spotreba (a to nehovorime o servise wankla)
Re: Čo dalej po E46?
ted me napadla jedna moznost... preFL e90 325i s 2.5 R6. v zakladnim provedeni je to kvuli megadlouhym prevodum nuda, ale pokud je tak jako tak v planu LSD, tak se to da spojit se zkracenim prevodu. zasadni vyhodnou oproti 330i bude cena. 325 jsou citelne levnejsi.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Čo dalej po E46?
Snow: Jakýkoli M-ko se může finančně prodražit. Díly jsou drahý, GO motoru stojí ranec, do převodovek bawo nedodává díly. Mrkni se na e-bay co stojí motor nebo skříň. Nehledě k tomu, že pěkný M-ko bude stát víc než x30i. Navíc bych řekl, že nejsi cílová skupina pro M5. Už je to přeci jen velký a těžký auto.
glider: Přechod z e46 325i, preFL, 5°MT, obyč. sedačky, sériový podvozek do 330i FL, Mpack, 6°MT bude veliký skok. Navíc všichni víme, že e90 nebyl výhradně posun k lepšímu.
glider: Přechod z e46 325i, preFL, 5°MT, obyč. sedačky, sériový podvozek do 330i FL, Mpack, 6°MT bude veliký skok. Navíc všichni víme, že e90 nebyl výhradně posun k lepšímu.
RWD
Re: Čo dalej po E46?
d1.8t: dá se přehodit stálý převod z m3e46 do 330i e46, nebo má e46 úplně jinak dělaný dif? Sem koukal na převody a je to 2,93 vs 3,62 u m3
... V originále točí 330i při 120kmh 2500, tož by se to s tím převodem posunulo na stále rozumných 3100.

"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Čo dalej po E46?
M3 ma M dif, to se na standardni 330i nahodit jednoduse neda
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Čo dalej po E46?
Dif u M3 je uplne iny ako pri ne-Mkovych trojkach. Bolo by treba vymenit skoro komplet zadnu napravu, upravy kardanu a ulozenie difu je tiez ine, cenovo uplne mimo. A visco-LSD z M3 tiez nie je ziadna vyhra, cize jednoduchsie a vyhodnejsie je ist inou cestou. Mimochodom, u E46 je ovela viac moznosti upravy difu ako u E87/E9x.