Tak ono by nešlo o absolutní rekord, ale o překonání továrních hodnot, takže UP by byl ideální kandidát V absolutních hodnotách by mě každopádně zajímalo, jestli by UP pojel Swifta, který po 80 0000 km a nových svíčkách jede asi ještě líp než tehdy
Přesně, vítěz se počítá dosažená rychlost/rychlost v TP
Hnůjdaj tam má tuším 180, ale zase má v TP taky jenom 4 místa k sezení. Dostanu nějakej bonus, když nás v tom autě bude 5?
jeste jsem jel s firemnim P 107 co ma cejchovany tachometr do 180 s rucickou za stupnici, cca 190 - 195 tacho, ale netusim, kolik to ma vmax v tp. Za lidi v aute mas minusove body, jejich vaha te tlacila z kopce dolu
nevim, jak nejrychleji jsem pritom jel, ale jednou jsem dal Praha Ol za rovne 2 hodiny v P206 1.1i, v odpolednim provozu. dodnes nezapomenu na vyraz pana v 7er, kdyz jsem ho v nejakych 180 bral z kopce
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Jsem klouzal, klouzal, až jsem naklouzal bokem do lampy. Výměna wagenu začíná bejt čímdál tím aktuálnější a O3FL RS je fakt humus. Škoda toho AT u Stingeru, mohla to být zajímavá volba