Stránka 17 z 17

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Napsal: sob 11 lis 16:36
od Stepan
Dyť má bejt na jaře v EU novej... :)
A nejsem si upe jistej, ale ten Mustang co "zatáčí" je až Mach1, Bullit je o barvičce a jiných kolech. Nebo se pletu? :-\

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Napsal: sob 11 lis 16:50
od jerry
Bude novej a starší model bude levnější. Na užít si zatáčení mám miatu, tohle bude spíše na pohodovku, asi i tak trochu zelenejm natruc :D

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Napsal: sob 11 lis 18:06
od Snowman000
Stepan píše: sob 11 lis 16:36 Dyť má bejt na jaře v EU novej... :)
A nejsem si upe jistej, ale ten Mustang co "zatáčí" je až Mach1, Bullit je o barvičce a jiných kolech. Nebo se pletu? :-\
Nevyzera to tak ;;)
https://www.the-intercooler.com/library ... g-bullitt/

A myslim, ze ten novy a tou diskotekou miesto palubky asi fakt nebude moc chcet :-??

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Napsal: ned 12 lis 14:21
od Stepan
Podle me by mi Dark Horse v manualu slusel, s diskotekou nebo ne :-)

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Napsal: ned 12 lis 21:26
od jarka
Jako dobrej názorovej zvrat :) , ale Bullit je boží - super barva a ta řadička. 5.0V8 se svorem je pěkný v jakýkoli kombinaci, jen dokoupíš nějaký pořádný výfuk ať to zvučí. Švárá má mustang s 2.3l a ten taky nefunguje špatně, ale V8 to není...

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Napsal: ned 12 lis 22:26
od Vrooom
A co místo mustanga, m3 e92, točivá v8 a dá se to určitě pořídit i v krásné specifikaci a navíc už na tom člověk nebude tratit na hodnotě. (Jen to bude chtít mechanika)

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Napsal: ned 12 lis 22:39
od Lachende Bestien
Mustang se 4válečkem není mustang.
A k té m3e92 to kromě soukromého týmu mechaniků asi bude chtít ještě pár mega na náhradní motory. :)

Edit. Beru zpět tvrzení z 1.věty.
Správně mělo být "4válcový Mustang je poloviční Mustang".

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Napsal: pon 13 lis 13:25
od jerry
M3 e92 bude vyžadovat úplně jiné servisní náklady než nový Mustang. A já pomalu přicházím do let, kdy cítím, že naplno tlačit na pilu u aut jako M3 je už moc. A jezdit s M3 na kochačku?