Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5715 Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Snowman000 » ned 20 dub 11:17
Tak toto teda potesi
asi sa vo fabrike zlutovali, alebo mali este na sklade zbytocne vela suciastok
Na to sa spoliehat nechcem teda a taktiez na N53 financie uz urcite nebudu...jedine co tak FL mal vraj blahodarny vplyv na kvalitu montaze hlavne interieru, ale na ten to nejazdi
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
pavproch
Letec
Příspěvky: 17203 Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30
Příspěvek
od pavproch » ned 20 dub 11:19
imho je taky poface hezčí na čumáku, preface ledviny sou nějaké divné... - na tenhle rozdíl sem ale přišel asi až po roce ježdění s bramborem...halt na exteriér to taky nejezdí....
jinak ale ještě zpět asi o 5 příspěvků - Koubes to naladění a projev N53 popsal docela přesně...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5715 Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Snowman000 » ned 20 dub 11:48
Jo tak poFL hlavne sedan je urcite krajsi ale v spravnej farbe ani preFl uz nie je v mojich ociach tak pfuj
A to spravanie N53 zazit fakt netuzim...uz moja EU4 je oproti staremu dobremu lanku (Lupo) katastrofa...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088 Registrován: pon 07 úno 22:51
Příspěvek
od mmira » ned 20 dub 12:13
to jako fakt, ze poFL 325i ma jeste delsi FG? to je uchylnost. nastesti se to da celkem snadno zkratit, tech zminenych 3.63 by mohlo fungovat krasne.
nevi nekdo, jestli BudVlad pri te jeho prestavbe (tusim, ze taky ma N53) vyresil ten plyn?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
pavproch
Letec
Příspěvky: 17203 Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30
Příspěvek
od pavproch » ned 20 dub 15:16
má tam custom čip by DSmotorsport a na plyn, resp. jeho chování si nestěžuje, jenomže tam má taky vyndaný katy, jiný svody a zaslepenej egr
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch
Letec
Příspěvky: 17203 Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30
Příspěvek
od pavproch » ned 20 dub 15:23
jo a ešče sem si zpoměl: dodělaný 3-stage intake (bo to koupil jako 325i a přestavěl na 330i+)
EDIT: a taky tam myslím má výfukový systém z 335i nebo dokoce ///M - si nějak neuvědomuju, esli má enem dva laufy po stranách nebo na každý straně dva
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5715 Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Snowman000 » pon 21 dub 09:33
S N52 325i sa motorovo toho asi urobit moc neda, ze? Kedze tam chyba 0,5l objemu...to uz by bolo asi jednoduchsie zohnat motor z 330i...
...takze by teoreticky stacilo zohnat pridretu 325i...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5715 Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Snowman000 » pon 21 dub 10:56
Tak 325i su cca o 2000ojro nizsie, a taka co by mala motorschaden a najlepsie aj difschaden, by mohla ist este dolu viac
Alebo 130i ked tak na nu pozeram, jak sa s nou da hrat
VIDEO
Ahhh...zacarovany kruh...este ze tie prachy este zatial nemam
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Koubes
Řidič začátečník
Příspěvky: 102 Registrován: stř 16 úno 15:34
Příspěvek
od Koubes » pon 21 dub 19:48
Přesně, jak píše Pavproch: BudVlad má vpodstatě předělávku na 330i custom- tzn. sání, výfuk- ten má ale úplně jinej- duplex + čip by DSmotorsport. S plynem a jeho reakcí, pokud já vím, nic nedělal. Navíc má kratší stálej převod 3,46.