Čo dalej po E46?

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5715
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Snowman000 »

Tak toto teda potesi ;) asi sa vo fabrike zlutovali, alebo mali este na sklade zbytocne vela suciastok :P

Na to sa spoliehat nechcem teda a taktiez na N53 financie uz urcite nebudu...jedine co tak FL mal vraj blahodarny vplyv na kvalitu montaze hlavne interieru, ale na ten to nejazdi :)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17203
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od pavproch »

imho je taky poface hezčí na čumáku, preface ledviny sou nějaké divné... - na tenhle rozdíl sem ale přišel asi až po roce ježdění s bramborem...halt na exteriér to taky nejezdí....

jinak ale ještě zpět asi o 5 příspěvků - Koubes to naladění a projev N53 popsal docela přesně...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5715
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Snowman000 »

Jo tak poFL hlavne sedan je urcite krajsi ale v spravnej farbe ani preFl uz nie je v mojich ociach tak pfuj :D

A to spravanie N53 zazit fakt netuzim...uz moja EU4 je oproti staremu dobremu lanku (Lupo) katastrofa...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od mmira »

to jako fakt, ze poFL 325i ma jeste delsi FG? to je uchylnost. nastesti se to da celkem snadno zkratit, tech zminenych 3.63 by mohlo fungovat krasne.

nevi nekdo, jestli BudVlad pri te jeho prestavbe (tusim, ze taky ma N53) vyresil ten plyn?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17203
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od pavproch »

má tam custom čip by DSmotorsport a na plyn, resp. jeho chování si nestěžuje, jenomže tam má taky vyndaný katy, jiný svody a zaslepenej egr
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17203
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od pavproch »

jo a ešče sem si zpoměl: dodělaný 3-stage intake (bo to koupil jako 325i a přestavěl na 330i+)

EDIT: a taky tam myslím má výfukový systém z 335i nebo dokoce ///M - si nějak neuvědomuju, esli má enem dva laufy po stranách nebo na každý straně dva
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5715
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Snowman000 »

S N52 325i sa motorovo toho asi urobit moc neda, ze? Kedze tam chyba 0,5l objemu...to uz by bolo asi jednoduchsie zohnat motor z 330i...

...takze by teoreticky stacilo zohnat pridretu 325i... :P
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od d1.8t »

No, nebo 330i. ;)
RWD
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5715
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Snowman000 »

Tak 325i su cca o 2000ojro nizsie, a taka co by mala motorschaden a najlepsie aj difschaden, by mohla ist este dolu viac ;))

Alebo 130i ked tak na nu pozeram, jak sa s nou da hrat ;)


Ahhh...zacarovany kruh...este ze tie prachy este zatial nemam #:-s
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Koubes
Řidič začátečník
Příspěvky: 102
Registrován: stř 16 úno 15:34

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Koubes »

Přesně, jak píše Pavproch: BudVlad má vpodstatě předělávku na 330i custom- tzn. sání, výfuk- ten má ale úplně jinej- duplex + čip by DSmotorsport. S plynem a jeho reakcí, pokud já vím, nic nedělal. Navíc má kratší stálej převod 3,46.
Odpovědět