Alfa 147 GTA zase tak moc exotická není, bylo jich relativně dost, navíc ten motor byl v mnoha dalších typech (156 GTA, GT, 166, GTV / Spider, Lancia Thesis...). A i ostatní mechanické díly jsou z velké části sdílené s jinými typy.
Golf R32 taky IMHO není žádný extrém, zato Clio V6 teda jo...
Obdoba BMW 130i je pak Mercedes C320 Sportcoupe (W203).
Velký motor v malém autě?
Re: Velký motor v malém autě?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! 

Re: Velký motor v malém autě?
A nebo může šetřit na CLC350, 200kw a manuál
Pokud ho teda sežene 


"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: Velký motor v malém autě?
R32 od GV neni a "R20" uz nema velky motor. Ale to asi vite, jen pozor na ta cislaDeli píše:Jinak bych juknul i GVI R32 (...)

Jinak ma-li to byt opravdu "prijemne premotorovane auto", pak to neni ani GIV V6 (slabe), ani GV R32 (tezkopadne), ani 130i (nad veci), neni to ani A3 3,2, byt tak k tomu ma asi nejblize svym pomalym podvozkem. Citit vitezstvi velkeho motoru nad malym autem.... To jde tak v Cliu V6. Ve 135i jsem mel ten pocit na 205 mm pneumatikach


Mezi tim co tu padlo je daleko nejlepsi 130i pred FL, to asi v mem pripade nemusim rikat

Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Velký motor v malém autě?
PJ: Cílem rozhodně není najít auto, kde by motor vyhrával nad podvozkem a zbytkem auta. Spíš hledám něco, co bude mít "motor ze staré školy" a nebude s tím problém každý večer zaparkovat i na místě, kde předtím parkovala "nákupní taška".
Ještě mě napadlo 325ti (E46 Compact) nebo Z3 3.0i... To tu ještě nikdo nenavrhoval
Ještě mě napadlo 325ti (E46 Compact) nebo Z3 3.0i... To tu ještě nikdo nenavrhoval

Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Velký motor v malém autě?
pjanda: myslel jsem GV, nějak sem to popletl 
hondaman: vidíš, to je slovo do pranice
325ti nikdo nechce, protože se nikomu nelíbí, ty auta jsou za docela príma cenu
a přitom dostaneš parádní R6, kratší rozvor a co můžeš chtít víc?
když to má Mp tak je to docela pěkné auto, ale i bez je to ok
jen to chce spíš tmavší barvu 
Z3 jsou docela drahá a na normální ježdění je to škoda

hondaman: vidíš, to je slovo do pranice





Z3 jsou docela drahá a na normální ježdění je to škoda

"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III 
Fordem tam, vlakem zpátky!

Fordem tam, vlakem zpátky!

Re: Velký motor v malém autě?
HM: Ja to chapu, ale bez toho to ztraci jiste kouzlo
Kdyz jedete v silnem malem v aute, ktere se i pres svou velikost chova ve vysokych rychlostech jisteji nez kdejake vetsi, je to jako byste ho nemel. To neni jen o vitezstvi motoru nad podvozkem v negativnim smyslu slova (na to sti staci koupit 207 THP...), je to jisty pocit z toho, ze motor cvici s autem jako by nic, jako by vsechno kolem motoru bylo jen nejakym bezvyznamnym kusem materialu navic. Jeste me napadla Z4MC, ktera tak trochu pusobi (i kdyz je nad veci) nebo Z3MC, kdyz jste to zminil. Ta mozna jeste vice kvuli akcnejsimu podvozku. Z3 3,0i mi tak neprijde...
Ale pokud jde proste o dobre kompaktni auto s "tim spravnym" motorem, pak za rozumne penize nic lepsiho nez 130i vymysleno nebylo a uz tezko bude. 325ti se Sport paketem je velmi zajimave auto, chovanim na silnici blizke 130i. Ale motoru k podmanivosti chybi riz, 25i je bajecna pohonna jednotka pro cestovne-sportovni limuzinu, ale pro mrstny kompakt se nenarodila.

Ale pokud jde proste o dobre kompaktni auto s "tim spravnym" motorem, pak za rozumne penize nic lepsiho nez 130i vymysleno nebylo a uz tezko bude. 325ti se Sport paketem je velmi zajimave auto, chovanim na silnici blizke 130i. Ale motoru k podmanivosti chybi riz, 25i je bajecna pohonna jednotka pro cestovne-sportovni limuzinu, ale pro mrstny kompakt se nenarodila.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n