60 000km ročně
Re: 60 000km ročně
já teda žiju v přesvědčení, že do 7 lidí vč. mi stačí obyčejné papíry na osobní auto, ale na 9 už potřebuju papíry autobusové, ni?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 60 000km ročně
8+1 je B, ne? D nad 9 člověků.
Asi nejlíp se řídí VW Caravelle, ale za nejlepší prachy bude Trafic. Akorát osobní 7-místné verze jsou jen krátké, musel by ses smířit s holými plechy v longovém provedení.
Asi nejlíp se řídí VW Caravelle, ale za nejlepší prachy bude Trafic. Akorát osobní 7-místné verze jsou jen krátké, musel by ses smířit s holými plechy v longovém provedení.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: 60 000km ročně
jasny, B je 9 lidi max.
Traffic je docela solidni vozitko
Traffic je docela solidni vozitko
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: 60 000km ročně
Ještě nějaký návrh krom toho Mondea? A co ten automat u Mondea je na něj spolehnutí? A co tak něco s vyšším posedem npř.Turan? Ale to už by byla asi cena někde jiné že.
Re: 60 000km ročně
Do Galaxyho narveš buď 7 lidí a dva kufry nebo 5 lidí a plno kufrů, ale pro 7 to fakt určený není. Caravelle je na tohle super, jezdili jsme s ní ledovce v 6 lidech s bagáží, lyžema, tyčema, vrtačkama..a pořád to tak nějak šlo při zachování pohodlí pasažérů.
Re: 60 000km ročně
Tak jsem se rozhodl a chci v druhé řadě 3 plnohodnotné sedadla. Našel jsem tohle Verso, Zafira, S-max, C4 Piccaso, 5008, Grand Scénic.
Do C4 se mi chce nějak nejmíň. Zato na Zafiru jsem našel docela dobré recenze.
Požadavky zůstávají stejné- dobrý motor co něco vydrží -60 000km/rok.
Vše díky za rady
Do C4 se mi chce nějak nejmíň. Zato na Zafiru jsem našel docela dobré recenze.
Požadavky zůstávají stejné- dobrý motor co něco vydrží -60 000km/rok.
Vše díky za rady
Re: 60 000km ročně
Já bych řekl Sharan/Alhambra. Ale z uvedené nabídky S-Max. A Zafiru si dojdi pojet pro porovnání.
Znám uživatele Grand Scenic, který si to hrozně pochvalují. A bude to určitě levnější. Ale nevím. Je to celkově jinde a pracoviště řidiče je zvláštní.
G4P je podivnost celkově. 5008 snad, dost si lidi stěžují na kvalitu materiálů v interiéru. Verso žádná zkušenost, ani nic proč bych o tom chtěl vůbec uvažovat.
Znám uživatele Grand Scenic, který si to hrozně pochvalují. A bude to určitě levnější. Ale nevím. Je to celkově jinde a pracoviště řidiče je zvláštní.
G4P je podivnost celkově. 5008 snad, dost si lidi stěžují na kvalitu materiálů v interiéru. Verso žádná zkušenost, ani nic proč bych o tom chtěl vůbec uvažovat.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28472
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 60 000km ročně
Otázkou je, zda všechna auta jsou vzádu reálně 3 místná plnohodnotně.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: 60 000km ročně
Když na větší není, tak se holt budou muset kluci vzadu nějak porovnat.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: 60 000km ročně
měřítko plnohodnotnosti bude asi ten zásadní problém. To, že je sedadlo samostatné ještě neznamená, že bych tam chtěl strávit delší cestu ve 3.
btw šířka vzadu:
sharan 1580mm
multivan 1630mm
transit bus 1810mm
(ve starém sharanu bylo pro 5 dospělých ideální kombinace 2+1+2, i zavazadel se vešlo hodně)
btw šířka vzadu:
sharan 1580mm
multivan 1630mm
transit bus 1810mm
(ve starém sharanu bylo pro 5 dospělých ideální kombinace 2+1+2, i zavazadel se vešlo hodně)
Pravda vyděsí