Jestli je tatík servisák u VW a má levné díly, tebe nebaví řídit, pak budiž. K ničemu jinému tahle auta vhodná nejsou. Sypat se budou, mně Superb po 150 000 stával naservisu tak 40 ročně. Sypalo se něco pořád.
Daleko rozumnější by mi přišlo menší benzínové auto (Focus, Golf, korejci). Za tu cenu budou v daleko lepším stavu, menší servisní náklady a podstatně větší zábava za volantem. Pořád se oháníš spotřebou, hoď si náklady na auto do tabulky. Začni poklesem ceny, pojistkou, gumami, servisem. Já to dělávám a rozdíl v ceně paliva je v poorvnání s ostatními poměrně nepodstatná položka. Když navíc vezmu v úvahu kravál nafťáku, potřebu pořád řadit, starost o to kde vezmu naftu a jestli mi neodejdou vstřiky, jestli jsem dochladil turbo, jestli v zimě naskočí, tak mi obliba naftových aut nejde na rozum. Vítězství maketingu nad zdravým rozumem. Na druhou stranu benzíny jsou levné a to vítám

Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."