
Palivo spíš benzín, od dvoulitru vejš, 70's do cca 2005, cena od "za odvoz" do cca 180k +-, předpokládaný nájezd 5 - 10 tisíc ročně okresky bez provozu.
Tady je takovej seznam o čem všem jsem už za poslední roky přemejšlel:
Skorosoučasné:
Alfa Romeo GT 2.0 JTS manual: + skvělá na okresky, kterých jezdím většinu, vypadá

Alfa Romeo 166 3.0 162kw manual: + pohodlí, jízdní vlastnosti - o dost poruchovější než GT, protože je to ital
BMW 325i cabrio: v tom jsem neseděl, ale + motor, rwd, předpokládám podvozek - většina vylítanejch ztuzenin a je to báwo
BMW Z4: v tom jsem taky neseděl, nebude v tom dvoumetrovej tejpek vypadat divně? Jinak

Cadillac SRX 1. gen: + vejdu se do toho, panorama

Cadillac STS: + velký rwd co vypadá fakt dobře, není to vylítanej mergl nebo báwo
Citroen C6: + super pohodlí, vysouvací křidýlko

Chrysler 300C: + *respect*, primitivní zemědělská technika
Honda Accord 2.4 Vtec: + patrně spolehlivost, ale nic o tom nevím a ani jsem v tom neseděl, jen se mi zvenku líbí
Mercedes CLK: ?
Renault Avantime: + stylovka - interiér je divnej
Renault VelSatis 3.5 V6: + motor, pohodlí, cena, nenápadnost - francouzská elektrika? nevím
Volkswagen Phaeton W12: + 400koňový bently za 150 tyček, to je normálně blbost to nekoupit - jak moc se to sere, přece jen je to "das auto"?
Skoroyoungtimers:
Cadillac Allanté: + jedno z nejlepších aut vůbec, na rozdíl od zbytku tady je to investice - fwd, nutnost garážování, srala by mě každá oděrka
Citroen XM: je to starej citroen
Opel Frontera V6: + od mala se mi líbí -


Renault 19 Cabrio: + perverzní kára - strašný auto


Mercedes SL 90's: + dokonalé velké bytelné kabrio pro svobodného muže

Jaguar XJ6/8: +



Veteráni:
Starý ameriky, nebo třeba Citroen DS, AR Spider

Jo, vim, jsem divnej, jenže těch pěknejch aut za dostupný prachy je tolik, že fakt nevim. Dneska přemejšlim mezi AR GT a 325i, ale zejtra to může bejt třeba C6xVelSatis nebo cokoliv jinýho
