Známý má autoservis a když měl ML, tak ho stejně na jiné než běžné servisní úkony vozil (i po záruce) do autorizáku, protože druhovýroba neexistuje, ND sice nejsou ani jako originály nějak přehnaně drahé, ale MB používá spoustu svých vlastních řešení. Servisně MB nejsou konfekční auta. Počíná to tím, že kluci na klubu reportují problémy s měřením geometrie, kdy výběr typů vozidel MB ve stanicich bývá omezený, takže ti méně seriózní než aby přiznali, že nemají správné hodnoty, tak používají třeba hodnoty ze starší generace nebo na C použijí hodnoty z E, na sedan T. A končí to tím, že MB nepoužívá ZF nebo jiné outsourcované automatické převodovky, ale má asi jako poslední, nebo jeden z posledních, svoje vlastní AT...
Z klubových fór vím, že v ČR existují 2 ověřené neautorizované servisy specializované na MB... Při současných cenách ale asi už nemá cenu ani neautoriz. zkoušet. Auta starší 5 let mají mnohde servisní hodinu levnější než Toyota
