Ahoj,
vybírám ojeté auto a zatím u všech se mi něco nezdá na průběžně záznamech ujetých km. Říkám si, jestli je všechno stočené, nebo jsou nějaké anomálie běžné. Přidávám dvě auta a jejich nájezdy. U jednoho by v prvních 8 měsících auto ujelo skoro 30 000 a v dalších 2 letech jen 15 000. U drubého auta kilometry regulérně skočí o pár tisíc dolů. Říkám si, že to je asi jasný, ale třeba mi něco uniká.
Obrázky zde: https://photos.app.goo.gl/s1o24qoYrM99XvGY8
Podezřelé věci v nájezdu
Re: Podezřelé věci v nájezdu
Kdysi jsem si dělal porovnání průměrného ročního nájezdu pětiletých a desetiletých aut z nabídky internetového autobazaru a ten "pokles" byl snad o polovinu. Jistě to částečně dělaly fleetové vozy, prodané soukromníkům, kteří jezdili míň, ale nemohly to změnit moc. A když jsem kupoval šestiletý Megane se sedmdesáti tisíci, tak se prodejce nestyděl do servisky uvést za poslední dva roky nájezd čtyři ročně (logicky proto, aby se vešel do do stočeného tacho).
Takže podezřelé je nejspíš jasné.
Takže podezřelé je nejspíš jasné.
Re: Podezřelé věci v nájezdu
To první auto můžou být spatne uvedené kilometry. Proč by někdo stacel takové drobné? A i kdyby jo, čemu by těch par kilometru vadilo, pokud je jinak auto ok?
U druhého to muže být někdo, kdo jezdil denně do práce a pak změnil job, dostal sluzebak nebo zjistil, ze to auto na takové ježdění není, pořídil si jiné a tohle posunul do rodiny.
Jinými slovy, je tam nejaka drobná nekonzistence, ale nemusí to znamenat nic.
U druhého to muže být někdo, kdo jezdil denně do práce a pak změnil job, dostal sluzebak nebo zjistil, ze to auto na takové ježdění není, pořídil si jiné a tohle posunul do rodiny.
Jinými slovy, je tam nejaka drobná nekonzistence, ale nemusí to znamenat nic.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Podezřelé věci v nájezdu
Pokud mělo auto za 5 let 60kkm (což samo o sobě není buhvijaky nájezd), nevím, proč by za další 2 roky nemohlo mít +8kkm. Stalo se druhým autem v rodině, než slo z domu.406 Coupe píše:Kdysi jsem si dělal porovnání průměrného ročního nájezdu pětiletých a desetiletých aut z nabídky internetového autobazaru a ten "pokles" byl snad o polovinu. Jistě to částečně dělaly fleetové vozy, prodané soukromníkům, kteří jezdili míň, ale nemohly to změnit moc. A když jsem kupoval šestiletý Megane se sedmdesáti tisíci, tak se prodejce nestyděl do servisky uvést za poslední dva roky nájezd čtyři ročně (logicky proto, aby se vešel do do stočeného tacho).
Takže podezřelé je nejspíš jasné.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Podezřelé věci v nájezdu
Tak třeba já najezdím i přes 60000 km ročně a manželka 6000 - 10000 km ročně. Takže když mám první 2 roky auto já a další 3 manželka, pořád se vejdeme pod 150000 km za 5 let.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 894
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podezřelé věci v nájezdu
O jaké vozy se jedná ?
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Podezřelé věci v nájezdu
Oboje jsou dacie logan s 0.9 tce motorem