
Edit: 7-místný Jeep taky existuje, jmenuje se to Commander a v kombinaci s HEMI V8 to může být zajímavé. Ale nikdy jsem to auto naživo neviděl.

 Hele, bylo mi to tak nějak jasné, jenže co mi zbyde? Pokud se neobjeví nějaký zázrak, o kterém ještě nevím, tak to tak zřejmě skončí. Jen budu muset řešit, jestli se přikloním ke starší prémiovce nebo za stejnou cenu o několik let mladší Ameriku s tím, že tam nebude ten evropský komfort, na který jsem zvyklý a přijdu o dynamiku, která si ale myslím, že bude u Q7 oproti A6 stejně špatná. Fakt bych teď z fleku neuměl říct, jaké auto bych chtěl. Ideálně bych bral Q7 v benzinu, těch ale moc není a ani to prý není rozumná volba.
 Hele, bylo mi to tak nějak jasné, jenže co mi zbyde? Pokud se neobjeví nějaký zázrak, o kterém ještě nevím, tak to tak zřejmě skončí. Jen budu muset řešit, jestli se přikloním ke starší prémiovce nebo za stejnou cenu o několik let mladší Ameriku s tím, že tam nebude ten evropský komfort, na který jsem zvyklý a přijdu o dynamiku, která si ale myslím, že bude u Q7 oproti A6 stejně špatná. Fakt bych teď z fleku neuměl říct, jaké auto bych chtěl. Ideálně bych bral Q7 v benzinu, těch ale moc není a ani to prý není rozumná volba.XC90 nejede a zere a kdyz se nalozi, bude to jenom horsi. Q7 mi prijde jako daleko rozumnejsi volba nebo nakej japonec pro us trh, videl jsem treba toyotu highlander a nebylo to spatny, ale jak uz nekdo psal, naka stredne velka atmosfera ve velkym tezkym aute taky moc nepojede.lambdamen píše:Stejnou věc jsem řešil 2 roky zpět a koupil jsem Land Rover Discovery. 2 roky a 50 tis. km poté jezdí každý den a bez jediného problému. Mám Disco V, ale i to předchozí je dobré. V tom mém mám V6 benzín s kompresorem, staré bych bral s tou 3.0 naftou. Tam benzínový motor nebyl. U nového Disca nebrat čtyřválce!
Alternativy byly jen Q7 a XC90, dnes bych do toho ještě přihodil BMW X7. Audi se mi nelíbilo a Volvo do toho zas nedává slušný motor.
 Ale to bude asi mimo rozpočet tazatele. Co jsem koukal XC90 ojeté jsou celkem levné (ale důvody jsem asi napsal sám výše)... Pokud je menší rozpočet, nemusí to být premiovka a nebude vadit menší prostor na 6-7 sedačce, vzal bych Kodiaq RS...
 Ale to bude asi mimo rozpočet tazatele. Co jsem koukal XC90 ojeté jsou celkem levné (ale důvody jsem asi napsal sám výše)... Pokud je menší rozpočet, nemusí to být premiovka a nebude vadit menší prostor na 6-7 sedačce, vzal bych Kodiaq RS...A já si říkal, že Volva šla nějak cenově dolů.HOUZJ5AJ píše:Spíš mi vadí kvalita - po dvou letech a cca 45tkm už bylo auto nuceně v servisu kvůli DPF, katalyzátoru, lambdasondě - vše vyměněno. Aktuálně se rozvrzala sedačka spolujezdce (používaná cca v 50 % času), lehce se odlupují venkovní ozdobné lišty kolem oken, při zvednutí kapoty jsou zámky kapoty, resp. jejich držáky "zoxidované", místy na nich začíná rez...
 Taky jsem upřímně koukal na XC90, ale nějak mě to neuchvátilo. Vím, že půjdu do relativně starého auta, ale i když vidám úplně ty první Q7, pořád prostě vypadají jako kloudně udělané auto. V tomhle tak trochu závidím těm, kteří si mohou dovolit nějakou tu "daily" pro sebe a jako druhé výletní pořídí velikou krávu.
 Taky jsem upřímně koukal na XC90, ale nějak mě to neuchvátilo. Vím, že půjdu do relativně starého auta, ale i když vidám úplně ty první Q7, pořád prostě vypadají jako kloudně udělané auto. V tomhle tak trochu závidím těm, kteří si mohou dovolit nějakou tu "daily" pro sebe a jako druhé výletní pořídí velikou krávu.