_sulcik_ píše:Obecně je lepší vzít neprémiovou značku (v tomhle případě škodovku), budeš mít levnější servis, ale zadarmo nejezdí ani jedno. A u předokolky je taky menší šance že to omotáš kolem druhýho stromu

Jinak oboje jsou celkem slušně udělaný auta, bez nějakých větších pastí.
Já bych to poupravil že u baworu bude větší šance omotat ten strom zadkem, zatímco u octávky do něj vyplužit předkem, ještě s tím turbomotorem
Cena dílů podle veškerých mouder bude lepší u Škodovky, ale zkus si udělat výzkum sám na nějakém eshopu.
Mě celkem překvapilo při paralelním provozu 728i a dobové A3, což je stejná platforma jak octávka, že spousta běžných dílů je dražších nebo stejně drahých pro koncernový zázrak

Myšleno ve stejné kvalitě/značce. Ale porovnával jsem jen to co se na těch autech dělalo, ne celý ceník. A v momentě potřeby něčeho nestandardního by se karta asi rychle obrátila.