Od T6 už Multivan nemá svou palubovku, ale používá se z Transportéra akorát se k ní dávají lepší doplňky a příplatkama lze zvolit i lakované.
T6 v plné náloži je pecka, ale jen do firmy na snižování nákladů, stojí to kasu, né že né.
Ve vývoji je zaručeně dávno nový T7 tedy viz nový Crafter / TGE
Když může MB faceliftovat V třídu tak VW-AG taky nenasadí drahou novou techniku, podle mě to je předem domluvený, zobou z podejů, šetří na výrobě. Né na vývoji.
Automobilky ví, jakou techniku a platformy budou mít příšti generaci v prodeji, a potřebují používat na co nejvíce modelů sdílený vývoj. Nasazení inovací do výroby je brutálně drahé a současná karosérie pochází vývojem šasi z T5 akorát tam jsou jiné dveře blatníky a kapoty.
Určitě jste si všimli, že trend je takový, že kromě faceliftů se nová generace a její facelift vypouští, a je nahrazen jen dalšími dvěma facelifty, někdy dokonce třemi.
Takže nasazení úplně nového téčka je velká otázka a podle mě dokud nebude zcela nové V-klasse, tak není šance

Jinak do daní 2017 bych to T6 uměl asi nakoupit v německu, i v nějakém standartním Highline, skladem jich je mraky, (pokud nechceš speciální konfiguraci do výroby s kravinama) a na Porsche CZ bych kontakt vůbec nezkoušel, ty vůbec jednotliví zákazníci co chtějí utratit 2mega ale neberou vnucené skladovky nijak extra nezajímají

Mimochodem T5 má už od 2003 špičkově vymyšlenou servisní stránku.
Pod nárazníkem není třeba povolovat šrouby pro sundání nárazníku, ale sundává se CELÉ PŘEDNÍ ČELO.
Takže oddělíš čelo od karosérie a na čelu zůstávají nárazník, světla, chladiče, které se vůbec nedemontují.
Celé to jde jednoduše sundat a máš hned přístup k motoru, převodovce, nápravnici, cokoliv vyměníš bleskově a čas jsou peníze. Geniálněji to vymyslet nelze. Na tom se dá pak časově ušetřit taková kasa, že tě nebolí nějaké poloosy a podobné kraviny sem tam...
67let staré foto

Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)