"sportovní" kombi - benzín, manuál do 300

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
rumcajs
Spolujezdec
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 24 lis 21:48

Re: "sportovní" kombi - benzín, manuál do 300

Příspěvek od rumcajs »

Noldo píše:Možno len poznámka, že Audi a BMW nemajú až také neznesiteľné servisné náklady. Najmä keď je v hre Subaru a tá alfa na tom servisne tiež nebude o moc lepšie. Aspoň servis našej naftovej A4ky je v pohode, benzín na tom nebude horšie. Avšak obe autá niesu zrovna priestranné.
Našel jsem srovnávač cen autodílů a projel si moje finalisty vs Audi A4 a BMW 3 E90 a pro mě docela překvapení. Neukazuje to souhrný výsledek, takže jsem to spíš tak projel a Alfa vypadá, že díly jsou dražší než Audi viz.:

http://autodily.mjauto.cz/srovnani-cen.php?a=cch&b=dov

Jinak proti audi levnější: škoda II RS, subaru putback 3.0, bmw 3, mazda 6, passat. Všechno blízké nebo stejné ročníky a cena.

Ještě to musím projet podrobněji, jestli na něco příjdu tak sem hodím výsledky, ale tohle mi zase přerovnalo pořadí finalistů, možná začnu zvažovat i Audi.
_sulcik_ píše:Nevim proč by to bylo uplně mimo.... To je taky argument jak tři, má to nějakou nevýhodu tak je to "úplně mimo", to miluju. :D Prostě to je fakt se kterym nic neuděláš a musíš s tim počítat. Je to prostě jedna z mála výhod který koncern má, Subaru zase spoustu jinejch předností. Navíc tazatel má v merku Ohávku RS, tudíž je srovnání na místě....
Ale ženeš to do extrému, já nikde netvrdím, že by to bylo neservisovatelný, tvrdím, že servisní náklady budou na úrovni Audi a BMW, proto je nesmysl je z tohohle důvodu vyřazovat...

Jo a pro tazatele Octávku bych vyřadil už minimálně z důvodu přemrštěné ceny, sice si cenu i slušně drží, ale pokud si chceš to auto nechat delší dobu, tak bych to neřešil.
O Insignii 2.0 Sports Tourer jsi přemejšlel, ta by celkem slušne splňovala zadání?
Insignie splňuje zadání perfektně. Největší ve své třídě. Silné motory. Dál jsem se bohužel dočetl, že velmi trpí na vrzání palubovky plus ta palubovka je hrozná, ve stylu 1000 a jedno tlačítko.
zdeny
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: "sportovní" kombi - benzín, manuál do 300

Příspěvek od zdeny »

k86 píše:
_sulcik_ píše:Myslím, že přispívající nemysleli až tak, že by se Subara srali, ale mysleli dostupnost a cenu servisů. Protože zrovna Subaru a Alfu ti taky neopraví každej jouda se zvedákem. A dostupnost dílů není taky uplně růžová v porovnání třeba s koncernem, proto je nesmysl vyřadit Audi a BMW. Protože v servisních nákladech tam zásadní rozdíly nebudou....
porovnavat koncern kteryho je vsude tri prdele protoze to jezdi za 5 a subaru z hlediska mnozstvi aut na silnici a dostupnosti ND je uplne mimo.
Servis samozrejme dostupny je, protoze na subu neni nic co by bylo nejak extremne servisne narocne. Vsechno je to mechanika, zadna elektronika. Pokud se nahodou posere jeden z diferaku, tak se stejne vyndava ven a posila na opravu. Pokud treba rozvody sice musi motor ven, ale nic co by nezvladl normalni servis.
Pokud neresis karosarinu, kde asi problem muze byt (ale dneska se casto tahaji auta z GB na dily)
Kuwa rozvody jsem dělal na 2,0R a i na 2,5 DSOHC a motor nikdy z auta nemusel!!!! Co to meleš??? A na H6 rozvody nedělal snad nikdo, pouze měnil napínák a to zvládně za půl hodiny i s lahváčem v ruce.
Uživatelský avatar
speleo
Pan Řidič
Příspěvky: 213
Registrován: stř 16 úno 10:41

Re: "sportovní" kombi - benzín, manuál do 300

Příspěvek od speleo »

k86 píše:
nenapadny.sofer píše:
rumcajs píše:Focus ST II kombi
- v bazarech málo kusů
Tohle snad vůbec neexistuje, nebo?
Ne, nejsilnejsi benzinova verze FFST II je 2,0 107kw
Je teda nutno uznat, že současný kombík je skutečně teprve druhým STčkem co je v této variantě, druhá generace Focusu ST kombík neměla, tak třeba to myslí takle.
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
Odpovědět