DoubleSix píše:To já mám na plnou nádrž tak 450-500 km (tankuji kolem 35-40 litrů V-Power 100 oktanů). Průměrnou spotřebu mám zatím kolem 9 litrů.
Do Outbacka 2012 2,5i manuál tankuji v průměru kolem 1370 - 1580Kč (tedy cca 46-53 litrů N95) a najíždím kolem 600-750km. SPotřeba je tedy v průměru od 6,8 - 7,6/100. Město je tam taky, ale menší - 30000lidí zhruba 2x týdně. Jinak absolutní převaha trati 2x22km denně. 2x do ěmsíce trať 600km včetně D11 a D8.
Takže benzín 2,5 a pohoda. Navíc mám odpočet DPH, tudíž supr čupr:-)
medved009 píše:Vlastně mi ten systém 4x4 co má moje honda naprosto stačí.
Bacha, ta nová Honda CR-V není tak dobrá, jak ta stará. Spíše ten SW na ovládání mezinápravové spojky je horší než u konkurence.
Tady máš vysvětlení od Hondy, proč pokud CR-V stojí v kopci čumákem nahoru a přední kola jsou na ledu (velice kluzký povrch), tak se zadní kola neotočí a auto se nerozjede:
The Honda AWD system uses a compact, lightweight and fuel-efficient rear differential. The design requires a certain torque limitation for the device to be able to work effectively in real conditions, but at the same time, it must not exceed the total capacity of the AWD drive.
In real conditions, regardless of the surface, there is a certain amount of friction always available for both front and rear wheels. The AWD system benefits therefore torque between front and rear wheels in order to achieve optimal driving force.
In the roll test non-existent grip is simulated in the front and maximum grip at the rear. If all the available torque required to move the vehicle forward would be transferred to the rear differential then the limit for the torque of the unit would be exceeded.
If the vehicle continues to run in this state (the front wheels spinning and the rear wheels standing still) the system senses the high speed variation and that the differential clutch slips and reduces the available torque to the rear wheels to prevent overheating. That is why the vehicle moves backward in the video.
No ale to zní celkem logicky, systém se tak sám chrání před poškozením. Stačí tedy couvnout a rozjet to s menším rozdílem mezi přední a zadní nápravou. Z toho strach nemám.
Koukal jsem teď na internetu na seznam svolávacích akcí a poruch a zdá se, že z 3. gen Hondy CR-V je nejméně poruchový a nejvíce chválený rv 2009. Tam se také asi poohlédnu a nebo potom po Faceliftu 2011. Jen bych radší manuální převodovku. Nevím, jaké máte zkušenosti ale tak nějak mám pořád zažité, že automat = potíže i Když máme v rodině tuarega a minicoopera a u obou je to bez problémů.
DoubleSix píše:To já mám na plnou nádrž tak 450-500 km (tankuji kolem 35-40 litrů V-Power 100 oktanů). Průměrnou spotřebu mám zatím kolem 9 litrů.
Do Outbacka 2012 2,5i manuál tankuji v průměru kolem 1370 - 1580Kč (tedy cca 46-53 litrů N95) a najíždím kolem 600-750km. SPotřeba je tedy v průměru od 6,8 - 7,6/100. Město je tam taky, ale menší - 30000lidí zhruba 2x týdně. Jinak absolutní převaha trati 2x22km denně. 2x do ěmsíce trať 600km včetně D11 a D8.
Takže benzín 2,5 a pohoda. Navíc mám odpočet DPH, tudíž supr čupr:-)
To bych chtel videt jak jezdis, s forestrem 2.0X za 8.3 znamenalo dalnice 110km/h
DoubleSix píše:To já mám na plnou nádrž tak 450-500 km (tankuji kolem 35-40 litrů V-Power 100 oktanů). Průměrnou spotřebu mám zatím kolem 9 litrů.
Do Outbacka 2012 2,5i manuál tankuji v průměru kolem 1370 - 1580Kč (tedy cca 46-53 litrů N95) a najíždím kolem 600-750km. SPotřeba je tedy v průměru od 6,8 - 7,6/100. Město je tam taky, ale menší - 30000lidí zhruba 2x týdně. Jinak absolutní převaha trati 2x22km denně. 2x do ěmsíce trať 600km včetně D11 a D8.
Takže benzín 2,5 a pohoda. Navíc mám odpočet DPH, tudíž supr čupr:-)
To bych chtel videt jak jezdis, s forestrem 2.0X za 8.3 znamenalo dalnice 110km/h
Já jezdím s Outbackem. Je těžší, než Forester, navíc 2,5 vs. 2,0 a jde to. Pokud jsi pozorně četl, dálnice jezdím málo, ale i tak průměr je průměr. Tzn. že dosažitelné a v praxi dosažené to je.
Jezdím předvídavě a s rozvahou, holt dvě mega+ km zkušeností jsou někde vidět. Navíc benzín si platím sám, nikdo ho za mě neplatí.