Volba "SUV"
Volba "SUV"
Zdravím,
chtěl bych koupit ojeté auto. SUV rv 2010-2013, DIESEL 4x4. Potřeboval bych pomoci s rozhodnutím. Vím, že je to velice subjektivní věc, ale zkušenosti bych ocenil.
rozhoduji se mezi|:
- Honda C-RV
- Subaru Forester
- Nissan X-Trail
- Mitsubishi Outlander
možná bych ještě překousnul VW Tiguan ale vadí mi zženštilý exteriér.
Předem děkuji za rady a zkušenosti.
Díky
chtěl bych koupit ojeté auto. SUV rv 2010-2013, DIESEL 4x4. Potřeboval bych pomoci s rozhodnutím. Vím, že je to velice subjektivní věc, ale zkušenosti bych ocenil.
rozhoduji se mezi|:
- Honda C-RV
- Subaru Forester
- Nissan X-Trail
- Mitsubishi Outlander
možná bych ještě překousnul VW Tiguan ale vadí mi zženštilý exteriér.
Předem děkuji za rady a zkušenosti.
Díky
Re: Volba "SUV"
Psychicky se připrav na hejt
Ale jelikož jsi zmínil Subaru, budeš to mít snazší 
Bude to chtít trošku víc specifikovat nároky, složení trasy, potřeba offroad výbavy..


Bude to chtít trošku víc specifikovat nároky, složení trasy, potřeba offroad výbavy..
Re: Volba "SUV"
Hejt? Za co? Proč? 
Potřebuji jezdit do práce, stejně tak jako na chalupu kam se osobákem 6 měsíců v roce normálně a bez obav dojet nedá.
Potřebuji tahat vozík pro koně (max jednoho, na dva máme jiné auto)
Ohledně nároků na auto v interiéru potřebuji kožené sedačky (vozím psa - pořád a také věci na koně - lépe se udržují) s vyhříváním.
Spotřeba ve městě by neměla jít moc nad 8 litrů na 100 (všechny vozy co jsem psal to splňují) - Nehledám Landcruisera takže offroad je pro mě zasněžená cesta pro traktory k chalupe, a rozbahněné louky. Oceňuji vyšší posed. Doposud jsem jezdil Hondou CRV rv 2008 a Mitsubishi outlander 2007

Potřebuji jezdit do práce, stejně tak jako na chalupu kam se osobákem 6 měsíců v roce normálně a bez obav dojet nedá.
Potřebuji tahat vozík pro koně (max jednoho, na dva máme jiné auto)
Ohledně nároků na auto v interiéru potřebuji kožené sedačky (vozím psa - pořád a také věci na koně - lépe se udržují) s vyhříváním.
Spotřeba ve městě by neměla jít moc nad 8 litrů na 100 (všechny vozy co jsem psal to splňují) - Nehledám Landcruisera takže offroad je pro mě zasněžená cesta pro traktory k chalupe, a rozbahněné louky. Oceňuji vyšší posed. Doposud jsem jezdil Hondou CRV rv 2008 a Mitsubishi outlander 2007
Re: Volba "SUV"
Honda CRV mam 4x4 pohon dost bidnej a pak ve vyberu chybi Mazda CX-5, ktera neni spatny auto.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volba "SUV"
Známý tahá koně za Yetim TDI 4x4. Dýzlový Yeti toho projede překvapivě dost s aktivovaným off-road režimem. Jinak z tvojeho seznamu bych volil jedině Forester. Ale zrovna kombinace Suabru a dýzl není úplně nejspolehlivější.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28478
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba "SUV"
Ještě, že to SUV je v uvozovkách. Tohle jsou pseudoSUV auta. Pokud ti jde o pohon 4x4, tak Subaru. Ale jak poznamenal kolega, boxer diesel není zrovna ten správný motor.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Volba "SUV"
No myslel jsem to hlavně tak jak jsem psal nahoře, nekupuji Landcruiser nabo Discovery, a to jsou podle mého offroady. Tohle má sloužit k tomu, aby se uživatel cítil dobře, neměl strach o podvozek a něco sním odpracoval. Každý z vozů koně utáhne (strach jsem měl hlavně o forestra tam nemám zkušenosti) a každý z vozů splňuje mé požadavky na spotřebu při běžném ježdění.
Zajímal by mě hlavně váš názor na jednotlivé vozy ohledně vašich zkušeností s provozem, servisem, náročností na udržbu a pokud jsou nějaké neduhy tak o nich také. Něco jako fakt, že jsem se dočetl o tom, že forestry hnijou ze spodu všechny
Zajímal by mě hlavně váš názor na jednotlivé vozy ohledně vašich zkušeností s provozem, servisem, náročností na udržbu a pokud jsou nějaké neduhy tak o nich také. Něco jako fakt, že jsem se dočetl o tom, že forestry hnijou ze spodu všechny
Re: Volba "SUV"
Ak sa nechces bat o podvozok (vsetky ostatne zmienene vratane Yeti maju nizky podvozok) a potrebujes tahat tazky prives, tak v tejto kategorii asi jedine Subaru Forester. Akurat by som si este premyslel, ci diesel alebo benzin. Benzin sa da pripadne prerobit na LPG.
Uz aj servis pri benzinovych Subaru je komplikovany a drahy (pri takmer kazdej oprave musi motor z auta von). Ale diesel je este horsi a priznavaju to aj servisy/predajcovia (pri tych prvych diesloch, co budu akurat tie roky vyroby, ktore chces).
Uz aj servis pri benzinovych Subaru je komplikovany a drahy (pri takmer kazdej oprave musi motor z auta von). Ale diesel je este horsi a priznavaju to aj servisy/predajcovia (pri tych prvych diesloch, co budu akurat tie roky vyroby, ktore chces).
Re: Volba "SUV"
Yeti 4x4 2.0 tdi 103kw s dsg je lenoch vsech lenochu, na 17" je to udrncany a nepohodlny.
Pozitiva:
+ prekvapily me vykony mimo cesty (mam zkusenosti ve snehu, v blate, v lese, na louce na obycejnych pneu...)
+ vyssi poloha za volantem
+ predvidatelny, citelny podvozek, pro me i zabavny na dobrem povrchu
+ 2 t na kouli myslim (taky se s tim tahaj kone)
Negativa:
- zere, duni a nejede s tdi a dsg
- pak to zase nechce zabrzdit
- aerodynamika padajici cihly (hluk, odpor vzduchu, mouchy atd.)
- malo mista uvnitr
- kufr uplna tragedie
- koukatelny s 17" kolama, ale zase nepouzitelny
Pro me nesmysl auto, jezdit bych s tim nechtel.
Pozitiva:
+ prekvapily me vykony mimo cesty (mam zkusenosti ve snehu, v blate, v lese, na louce na obycejnych pneu...)
+ vyssi poloha za volantem
+ predvidatelny, citelny podvozek, pro me i zabavny na dobrem povrchu
+ 2 t na kouli myslim (taky se s tim tahaj kone)
Negativa:
- zere, duni a nejede s tdi a dsg
- pak to zase nechce zabrzdit
- aerodynamika padajici cihly (hluk, odpor vzduchu, mouchy atd.)
- malo mista uvnitr
- kufr uplna tragedie
- koukatelny s 17" kolama, ale zase nepouzitelny
Pro me nesmysl auto, jezdit bych s tim nechtel.
Mirek
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28478
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volba "SUV"
No vidíš - kolega jezdí 170k 6MT, má na tom už dost přes 200t km a nedá na to dopustit.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
