S 1,6 TDI nemam problem, je potreba k tomu ale pristupovat tak, ze to je motor zabitej dlouhjema prevodama - mozna proto ta spojka
Jinak po technicke strance myslim, ze je to povedenej motor.
Honza42 píše:Ne, naopak.
Nákupčí VW to tenkrát nějak popletl a místo pouzdrového řetězu objednal v čínských pasteveckých potřebách řetězy na uvázání Yaka před hospodou. No a nějak to tam nesedlo.
A k tomu se tenkrát koncern nepřiznal. Řešili to případ od případu, žádná svolávačka. Přitom to co píšeš ty, si cvrlikali i vrabci na střeše.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Je taky možnost, o které se zatím nikdo nezmínil, pokud ji tady teda vědí, stát může uzákonit, pokud si nenecháš "nové" TDi se špatnými emisemi přeflešovat, či překopat, nemusíš projít přes STK. Pokud to uzákonní. Asi bych raději, než nové C-R TDi, vybral ten benzín. Zichr.
Honza42 píše:Ne, naopak.
Nákupčí VW to tenkrát nějak popletl a místo pouzdrového řetězu objednal v čínských pasteveckých potřebách řetězy na uvázání Yaka před hospodou. No a nějak to tam nesedlo.
A k tomu se tenkrát koncern nepřiznal. Řešili to případ od případu, žádná svolávačka. Přitom to co píšeš ty, si cvrlikali i vrabci na střeše.
Údajně existuje sada na výměnu řetězu za silnější. Umí to značkové servisy asi za sedmičku (jak jsem přečetl v SM, tak prodávám).
Pokud jde o původní dotaz, jako benzínová hlava bych o naftě vůbec neuvažoval. TSI není žádný zázrak, ale svezení je s tím o hodně lepší. 1,6 TDI v OII byl jeden z mých nejhorších zážitků za volantem. Nejlepší by bylo si je oba vyzkoušet, každý máme jiné preference.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
noveautičko píše:to by snad bylo v zápisu,ne? nebo budou i nadále zákazníka klamat?
V zápisu po prohlídce bude napsáno číslo příslušné aktualizace softwaru, předtím nic nebudou oznamovat. Autorizáky to dostanou befelem jako součást prohlídky z MB. Tak to chodí už teď léta. Když jsou nějaké změny softwaru, tak je při prohlídce nahrajou a hotovo.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Honza42 píše:Ne, naopak.
Nákupčí VW to tenkrát nějak popletl a místo pouzdrového řetězu objednal v čínských pasteveckých potřebách řetězy na uvázání Yaka před hospodou. No a nějak to tam nesedlo.
A k tomu se tenkrát koncern nepřiznal. Řešili to případ od případu, žádná svolávačka. Přitom to co píšeš ty, si cvrlikali i vrabci na střeše.
Údajně existuje sada na výměnu řetězu za silnější. Umí to značkové servisy asi za sedmičku (jak jsem přečetl v SM, tak prodávám).
Pokud jde o původní dotaz, jako benzínová hlava bych o naftě vůbec neuvažoval. TSI není žádný zázrak, ale svezení je s tím o hodně lepší. 1,6 TDI v OII byl jeden z mých nejhorších zážitků za volantem. Nejlepší by bylo si je oba vyzkoušet, každý máme jiné preference.
Když je řetěz ze správného materiálu, potom je to lepší řešení než řemen.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.