No jako já věděl, proč jsem si do toho ani nesedl, o zkušební jízdě ani nemluvě
. Jako takhle. Nějaký jízdní vlastnosti a věci s tím související těžko můžu hodnotit, když jsem s tím ujel asi 200km, ale tam žádnej zásadní problém nebude. Co se týče praktický stránky věci tak tam to taky bude OK. Ale co se týče zpracování interiéru a všech dalších věcí, který člověk dneska bere za samozřejmost, tak tam je to návrat do devadesátek. I Felda měla interiér zpracovanej líp a to po všech stránkách. Uvnitř je rumun kompletně plastovej a to z těch nejšerednějších a nejtvrdších plastů co se asi daj vyrobit. Na zemi je něco, co vypadá jako koberec, ale je to tenký a spíš mě to připomíná nějakejkarton s chlupem.
Sedí se vysoko což je dobrý pro častý vylejzání, ale jinak je sedadlo podivně tvarovaný, samozřejmě vejškově nenastavitelný, stejně jako volant. Výsledek je, že se mi tam zatím sedí docela blbě. Přepážka mezi kabinou a zadkem je kus umělý hmoty navíc v rozích s otvory snad 10x10cm takže vevnitř je celkem slušnej kravál od kol, aerodynamickýho hluku + bordelu lítajícího po korbě. Kabina je sice široká a prostorná jako kráva, ale nějaký rozumný odkládací plochy nikde. Ve dveřích jsou nějaký jako kapsy, ale fakt malinký. Navíc ten plast těch kapes má otřepy jako svině
. Úplně nejvíc mě dojal centrál. Jak to zamkne tak je to rána jak když ti někdo kopnul do auta. Na parkovišti je to slyšet na 20metrů, když si zamkneš zevnitř tak se prvně celkem lekneš, co že se to děje
Taktéž spotřeba asi nebude malá. Zatím je brzy na nějaký soudy, ale obávám se, že v městským provozu s lehkou nohou to furt bude spíš těch 10