Stránka 44 z 44

Re: Seat obecně

PříspěvekNapsal: pát 21 úno 10:17
od Snowman000
Tlacovka hovori jasne:
Benzínové motory TSI
Pre nový CUPRA Leon sú na výber aj tri turbodúchadlom prepĺňané benzínové štvorvalce s priamym vstrekovaním paliva 2.0 TSI.
S pohonom predných kolies sa kombinujú motory s výkonom 180 kW (245 k) a 221 kW (300 k). Sú k dispozícii pre hatchback aj kombi Sportstourer. Krútiaci moment, ktorý dosahuje maximum 370, resp. 400 Nm pomáha spoľahlivo preniesť na predné kolesá elektronický samosvorný diferenciál (VAQ). Tento systém dostáva informácie o uhle natočenia volantu, otáčkach kolies, momente zatáčania okolo zvislej osi a na základe toho reguluje rozdeľovanie krútiaceho momentu na kolesá.
Tretiu alternatívu predstavuje motor 2.0 TSI s výkonom 228 kW (310 k) a maximálnym krútiacim momentom 400 Nm, ktorý je vyhradený exkluzívne pre kombi CUPRA Leon Sportstourer a kombinuje sa s pohonom všetkých kolies 4Drive.
Systém pohonu všetkých kolies 4Drive kontinuálne adaptuje rozdeľovanie krútiaceho momentu na jednotlivé nápravy podľa momentálnych jazdných podmienok. Na to využíva elektrohydraulicky ovládanú multilamelovú spojku, uloženú na konci kĺbového hriadeľa pred diferenciálom zadnej nápravy. Takéto usporiadanie skracuje reakčný čas systému a zlepšuje rozloženie hmotnosti na nápravy.
Vďaka optimálnej trakcii CUPRA Leon Sportstourer akceleruje z 0 na 100 km/h za menej ako 5 sekúnd. Maximálna rýchlosť najvýkonnejšej verzie je elektronicky limitovaná na 250 km/h.
Všetky motory sa montujú výlučne s dvojspojkovou prevodovkou DSG, ktorá zabezpečuje rýchlejšie a mäkšie radenie. Voliaca páka už nie je s prevodovkou spojená mechanicky ale elektronicky technológiou shift-by-wire. To zvyšuje efektivitu a pôžitok z jazdy. Pri športovej jazde okrem toho vodič môže radiť aj manuálne s využitím páčok na volante.

Re: Seat obecně

PříspěvekNapsal: pát 21 úno 10:35
od .Z3
No právě, v tiskovce manuál nezmiňujou ani pro 2.0 TSI 245k. Vrcholem interakce ridič-technika mají být pádla pod volantem...
All powertrain combinations benefit from a DSG dual-clutch transmission, that helps make gear changes sharper, crisper and smoother. ..... And when drivers want an even more interactive experience steering wheel mounted shift paddles bring the connection between vehicle and driver even closer.

A te 4x4 dalí těch 10k navíc beztak jen proto, aby nebyla ve výsledku pomalejší než FWD 300k. :)

Re: Seat obecně

PříspěvekNapsal: pát 21 úno 12:43
od jerry
Tak už i Seat. O4 RS s MT bude dost velký tahák pro skalní fandy. Jeden z posledních mohykánů. Hlavně aby ji ještě nestopli.

Re: Seat obecně

PříspěvekNapsal: pát 21 úno 21:25
od bojler
Všetky motory sa montujú výlučne s dvojspojkovou prevodovkou DSG, ktorá zabezpečuje rýchlejšie a mäkšie radenie.


=))

Vyloženě rychleji zařadí, jen zapomínají dodat, že mezitím buď drží nesmyslně vysoké nebo nesmyslně nízké otáčky.

Re: Seat obecně

PříspěvekNapsal: ned 24 kvě 12:19
od denis
Aj po kúpe Suzuki Swift Sport minulej generácie mi ešte stále chodia inzeráty na mail. Keďže "nové" auto chcú aj naši, tak som im ukázal Ibizu nižšie. Konečne auto, ktoré sa páči obom, za prijateľnú cenu. Ako je na tom 1.5tsi s tým cukaním? Má to už GPF? Prípadne iné negatíva, prečo áno/nie? Ďakujem :)
https://www.autobazar.eu/seat-ibiza-15- ... 99815.html

Re: Seat obecně

PříspěvekNapsal: ned 24 kvě 13:03
od Snowman000
Jo filter to ma uz urcite. To cukanie sa riesilo poztupne aj nejakou zvolavackou.

Treba proste skusit za studena, manual bol na toto najcitlivejsi, clovek mal pocit ze nevie preradzovat a necitlivo robi so spojkou...