Seat obecně

Co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Seat obecně

Příspěvek od Snowman000 »

JohnDeere píše:to Snowman: dík za info, co je podle tebe příjemná spotřeba? :D teď mám B8 190k v manuálu a já moc na ty lehké nohy nejsem, jezdím s tím za 7-8l , když se fakt loudám, tak 6.5l

v ČR jsem taky našel dvě skladovky s 1.8 TSi, za celkem slušný peníz, tak se jim zkusim ozvat..
Neviem preco som myslel ze ten B8 190k bol mysleny ako benzin #-o Ak je s TDI taka spotreba (podobnu mavam aj ja s dehtami) tak ta 1.8 TSI sa aj tak zmesti si myslim do 10...sice to nema ako pise x2005 tu dlhu 7cku, ale aj ta 6ka je dostatocne dlha a kym to clovek netlaci casto cez 200, tak by to do tych 10 byt malo urcite...

K motorom v Leone ST po WLTP...ako som predpokladal:
1.8 180k TSI MT - DEAD
1.8 180k TSI DSG - 2.0 190k TSI DSG

2.0 184k TDI MT - DEAD
2.0 184k TDI DSG - 2.0 184k TDI DSG

Ku Cupre poslem info dodatocne...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
JohnDeere
Adept autoškoly
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 03 bře 09:04

Re: Seat obecně

Příspěvek od JohnDeere »

Ten Passat byl myšlen v TDi, pak jak zrušili 190k verzi s manuálem, tak jsem začal pokukovat po něčem jiném. Nejsem moc zastánce DSG kruci. S tím Leonem teda taky nepočítám - dík za ty smutné zprávy ;) a teď nevím, co vybrat, když člověk chce manuál, víc jak 150k, nájezd + 30k ročně..tím jsem asi u koncernu skončil :D
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Seat obecně

Příspěvek od driver »

To jsem zvědav, co lepšího vymyslíš, obzvlášť nová DQ381 se sedmikvaltem je fajn, a DQ500 ještě lepší ale buď rád, že je z čeho vybírat
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Seat obecně

Příspěvek od Snowman000 »

JohnDeere píše:Ten Passat byl myšlen v TDi, pak jak zrušili 190k verzi s manuálem, tak jsem začal pokukovat po něčem jiném. Nejsem moc zastánce DSG kruci. S tím Leonem teda taky nepočítám - dík za ty smutné zprávy ;) a teď nevím, co vybrat, když člověk chce manuál, víc jak 150k, nájezd + 30k ročně..tím jsem asi u koncernu skončil :D
Obavam sa ze koniec tomu nebude len u VAG... 8-} iked ostava v zalohe Golf GTI #:-s

Odporu k DSG plne rozumiem...v praci takmer manual ani nevidim a argumenty zastancov o rychlosti radenia a hladkosti pri rozvaznej jazde nerozporujem a nikomu hu vyhovarat nebudem, su to jeho prachy, ale pre mna je to stale pri akejkolvek inej jazde nedokonaly paskvil ktory mne do sukromneho auta nemoze :ymsick:
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne pát 29 čer 12:21, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3970
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Seat obecně

Příspěvek od HondaMan »

Insignia ještě umí 170 Hp diesel a manuál. Pokud ale jde o dynamiku, tak je srovnatelná, možná i lehce pod 150Hp Passatem.
2.9T RWD
JohnDeere
Adept autoškoly
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 03 bře 09:04

Re: Seat obecně

Příspěvek od JohnDeere »

Snowman000 píše:
JohnDeere píše:Ten Passat byl myšlen v TDi, pak jak zrušili 190k verzi s manuálem, tak jsem začal pokukovat po něčem jiném. Nejsem moc zastánce DSG kruci. S tím Leonem teda taky nepočítám - dík za ty smutné zprávy ;) a teď nevím, co vybrat, když člověk chce manuál, víc jak 150k, nájezd + 30k ročně..tím jsem asi u koncernu skončil :D
Obavam sa ze koniec tomu nebude len u VAG... 8-} iked ostava v zalohe Golf GTI #:-s

Odporu k DSG plne rozumiem...v praci takmer manual ani nevidim a argumenty zastancov o rychlosti radenia a hladkosti pri rozvaznej jazde nerozporujem ale stale je to pri akejkolvek inej jazde nedokonaly paskvil ktory mne do sukromneho auta nemoze :ymsick:
Mě dostal v práci kolega tím, jak mi tvrdil, že DSG je vrchol technologického vývoje převodů automobilismu a že nechápe, jak si někdo může koupit nové auto s prehistorickou manuální převodovkou. A při tom jezdí prehistorickou jedničkovou oktávkou.

Našel jsem v Brně jeden kombík s 1.8 Tsi a jeden hatchback s 2.0 TDi 184k, oba s manuálem, na oba jsem poslal dotaz, tak uvidíme.

to HondaMan: nová Insignia zvenku celkem ujde, zevnitř zase ne a motorově jsem to tak trochu čekal, že to optori koncernu nebude žádná sláva.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5591
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Seat obecně

Příspěvek od Snowman000 »

Tak drzim palce v najdeni este akej takej nahrady ;)

Co sa tyka Cupry, tam tiez MT je DEAD a vykon by mal klesnut na 290k...technicke data k nim ale este oficialne nemaju...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Seat obecně

Příspěvek od mmira »

koukam, ze i Cupru budu muset hyckat a osetrovat, jednou z toho bude zadany exot
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Michal220
Pan Řidič
Příspěvky: 206
Registrován: ned 21 kvě 12:57

Re: Seat obecně

Příspěvek od Michal220 »

Proč neudělají 7st manuál aby se srovnali převody s dsg.Pak by to teoreticky konzumovalo stejně.
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Seat obecně

Příspěvek od Dix »

Kdysi to to mělo Porsche 911 a Fiat Punto,ale moc se to tehdy neujalo.U toho Porsche byl na výběr buď 7.st.manuál anebo 7.st.PDK.
Bez bodů
Odpovědět