Dacia Duster
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27044
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dacia Duster
to každopádně...hodně jsem koukal, že to kupují lesní správy...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Dacia Duster
Tak zatím minimálně nejsou potvrzené případy, že by se Dustery jaksi lámali vejpůl. Takže Navara 0:1. Jinak Navara ráda papká homokineťáky, jakože co 20kkm, to novou sadu, což je dost otravný. známej ji měl novou, po 100kkm to dával pryč a byl rád, že se jí zbavil.
Amarouk V6 nevím, nicméně po poli nejezdím a za ty prachy (ceník) už je RAM. S továrním plynem.
Amarouk V6 nevím, nicméně po poli nejezdím a za ty prachy (ceník) už je RAM. S továrním plynem.
Naposledy upravil(a) Stepan dne pát 14 čer 13:46, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Dacia Duster
S tou průjezdností terénem bych si nebyl jistý. Mnoho expedičních Touaregů/Land Cruiserů/Defenderů... bylo překvapeno teréními schopnosti malých, lehkých a jednoduchých aut jako je Panda 4x4, Sx4, Jimny... Vzkledem k dlouhému rozvoru a převisům bych na Amarok/Navaru mnoho nevsadil.řidičBOB píše:Navara/Amaroun budou jinde - jednak cenou (zejména Amaroun V6), ale také průjezdností v terénu a možností redukcí, uzávěrek diffu.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27044
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dacia Duster
já s Amarounem v těžkém terénu jezdil...takže nějakou představu mám, co svede a co projede. Auta, která jmenuješ, mají výhodu v hmotnosti a v rozvoru. Ale do opravdu těžkého terénu to moc není. Alespoň tedy ve se standardní úpravě.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Dacia Duster
reakce mnohych prispevku z tohoto linku me hodne pobavily...
je videt, ze lidi od auta moc neocekavaji... daaaacka je technologicky opravdu 10 let stare, ale lidem je to fakt sumak...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/daci ... age=1#tabs
je videt, ze lidi od auta moc neocekavaji... daaaacka je technologicky opravdu 10 let stare, ale lidem je to fakt sumak...
https://www.sauto.cz/osobni/detail/daci ... age=1#tabs
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Dacia Duster
Jaggie : Náhodou ta opravdu dlouhá recenze auta v komentářích k té původní, která má titulek "Duster 2013 4x4 1,5DCI 80 KW" (aktuálně třetí odshora) mi přijde dost rozvedená natolik, aby prozřel i katolík Hah, jsem to ale šprýmař. Nejvíce mě pobavil bod 18, pak 21 a bod 23...Je to ale strašně smutné, protože to jsou chvíle, kdy člověk uškudlených, tvrdě vydělaných 500tis utratil za hromádku neštěstí a to prozření musí být skutečně hodně bolestivé...
Já to lidem neberu. Duster v té nejsociálnější výbavě, ideálně kdyby se našel, tak ještě s tou atmo 1.6i mi naopak přijde naprosto v pohodě na poměr cena/"výkon". V pohodě mi nepřijde Duster za 500.
Paradoxní je stav, kdy ze všech EU značek má Dacia nejmenší procentuální pokles hodnoty u ojetého auta, takže je to vlastně nejméně ztrátové auto.
Já to lidem neberu. Duster v té nejsociálnější výbavě, ideálně kdyby se našel, tak ještě s tou atmo 1.6i mi naopak přijde naprosto v pohodě na poměr cena/"výkon". V pohodě mi nepřijde Duster za 500.
Paradoxní je stav, kdy ze všech EU značek má Dacia nejmenší procentuální pokles hodnoty u ojetého auta, takže je to vlastně nejméně ztrátové auto.
Re: Dacia Duster
jj ten borec, se rozepsal hezky... pekne vystihl dost mozna proc do toho ty penize nedavat a teda kdyz uz tak max tech 250-300tis a vozit v tom krmeni pro srnky, tak jak to dela Leonhniiida (sorry oprava, bude... pac ma zatim doma akorat vytistene fotky z netu)jirka87 píše:Jaggie : Náhodou ta opravdu dlouhá recenze auta v komentářích k té původní, která má titulek "Duster 2013 4x4 1,5DCI 80 KW" (aktuálně třetí odshora) mi přijde dost rozvedená natolik, aby prozřel i katolík Hah, jsem to ale šprýmař. Nejvíce mě pobavil bod 18, pak 21 a bod 23...Je to ale strašně smutné, protože to jsou chvíle, kdy člověk uškudlených, tvrdě vydělaných 500tis utratil za hromádku neštěstí a to prozření musí být skutečně hodně bolestivé...
Já to lidem neberu. Duster v té nejsociálnější výbavě, ideálně kdyby se našel, tak ještě s tou atmo 1.6i mi naopak přijde naprosto v pohodě na poměr cena/"výkon". V pohodě mi nepřijde Duster za 500.
Paradoxní je stav, kdy ze všech EU značek má Dacia nejmenší procentuální pokles hodnoty u ojetého auta, takže je to vlastně nejméně ztrátové auto.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Dacia Duster
Tohle tak jak to je za cenu za jakou to je asi OK : https://auto.bazos.cz/inzerat/105761256 ... S-Cool.php
Myslivec je ze své podstaty tvor nenáročný a já osobně vidím jako násobně lepší volbu například staršího Jimnyho. Je to sice prcek, ale umí každopádně více - v terénu. Na přesuny po dálnici to ale skutečně není.
Větší potíže jak s Dusterem s tím asi nebudou : https://auto.bazos.cz/inzerat/104767994 ... ax-4x4.php a EDIT, asi to tak podezřelé není, páč jich je víc : https://auto.bazos.cz/inzerat/105683543 ... o-v-CR.php
https://www.tipcars.com/magazin/testy/i ... acant.html
A nějaká reálná diskuze hier : http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=90929
Užitná hodnota někde úplně jinde, pohodlí taky, robustnost nekomentuju a s motory ISUZU jsem se už potkal v reálu opakovaně a působilo to na mě dobře. Hlavně ať to byo v čem to bylo, jelo to za málo. Isuzu používal velmi často například Opel. Taky měly svoje mouchy, například u 1.7 v Opel Combo se na čerpadle teplem vyhřálo nějaké el. řízení toho čerpadla a čerpadlo stálo nové cca 35 000Kč, ale dalo se to asi za 6000Kč řešit opravou jen té el. části.
Myslivec je ze své podstaty tvor nenáročný a já osobně vidím jako násobně lepší volbu například staršího Jimnyho. Je to sice prcek, ale umí každopádně více - v terénu. Na přesuny po dálnici to ale skutečně není.
Větší potíže jak s Dusterem s tím asi nebudou : https://auto.bazos.cz/inzerat/104767994 ... ax-4x4.php a EDIT, asi to tak podezřelé není, páč jich je víc : https://auto.bazos.cz/inzerat/105683543 ... o-v-CR.php
https://www.tipcars.com/magazin/testy/i ... acant.html
A nějaká reálná diskuze hier : http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?t=90929
Užitná hodnota někde úplně jinde, pohodlí taky, robustnost nekomentuju a s motory ISUZU jsem se už potkal v reálu opakovaně a působilo to na mě dobře. Hlavně ať to byo v čem to bylo, jelo to za málo. Isuzu používal velmi často například Opel. Taky měly svoje mouchy, například u 1.7 v Opel Combo se na čerpadle teplem vyhřálo nějaké el. řízení toho čerpadla a čerpadlo stálo nové cca 35 000Kč, ale dalo se to asi za 6000Kč řešit opravou jen té el. části.
Re: Dacia Duster
to je skvela recenze ale tak nejak sem si to predstavoval. a za 500 bych byl taky dost hořkej. leonidas by nam vysvetlil ze to psal nejakej slunickar placenej EU
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Dacia Duster
pockat tomu nerozumim...to auto fakt stoji 500Kč?
Super mladoch bude mit v cem jezdit po zahrade
No to je jednoduchy...taky jsem jednoho znal. Mel pred duchodem a jezdil v Thalii. Ze si koupi Duster na chalupu ze to je vlastne Renault a nemuze to byt spatny.
Ono stacilo kouknout na interier tech prvnich Dacii. U nas si to koupilo hromada lidi z vyroby. Takze tak zhruba rok 2006? A kdyz to porovnam s cimkoliv tohoto rocniku tak to melo interier a ovladani jak Wartburg
Super mladoch bude mit v cem jezdit po zahrade
No to je jednoduchy...taky jsem jednoho znal. Mel pred duchodem a jezdil v Thalii. Ze si koupi Duster na chalupu ze to je vlastne Renault a nemuze to byt spatny.
Ono stacilo kouknout na interier tech prvnich Dacii. U nas si to koupilo hromada lidi z vyroby. Takze tak zhruba rok 2006? A kdyz to porovnam s cimkoliv tohoto rocniku tak to melo interier a ovladani jak Wartburg
Citroen C4 GP