Volvo

Co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volvo

Příspěvek od řidičBOB »

U XC60 je to v konfigu, resp. T5 to tam má, T6 má 71l ve standardu.
Volvo konfigurátor mi přijde jako jeden z těch lepších a hlavně funkčních.
Ale zeptám se, samozřejmě ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3453
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volvo

Příspěvek od honziss »

Znalci Volva, co by jste doporucili do XC90 za zakladni motorizaci? D5 + bufik nebo T5? Provoz 70/30% casu praha/dalnice, 30/70% km praha/dalnice.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volvo

Příspěvek od řidičBOB »

D5 je na dálnice jako stvořená :-)
V T5 teď aktuálně jezdím...je to fajn motor, nechá se hezky točit, jde dobře za plynem a při normálním jízdním stylu (tedy ne furt f červeným), to kupodivu jezdí za stejno, jako V90 T6 CC - čili 11-13l. V tichu a pohodě. Výkonová rezerva dostatečná.
Já bych šel určitě do T5.
BTW: musím říct, že ta XC90 se mi řídí líp než V90 CC. Přijde mi to takové "lehčí" a lépe reagující na pokyny volantem. Ač je to možná neuvěřitelné, tak za mne je odezva od podvozku čitelnější než u té V90 CC.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
HOUZJ5AJ
Řidič začátečník
Příspěvky: 159
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: Volvo

Příspěvek od HOUZJ5AJ »

D5 bych nechtěl, asi ani jako základ. To auto mi s tím přišlo líné.. I když jako základní motorizace asi ok.

Já mám T6, výkonove jsem v zásadě spokojen, nešetřím to a dlouhodobá spotreba po 6tkm je necelých 14 litru (u půjčené D5 jsem jezdil asi za 11 nebo 12 litrů).

Asi než D5 bych vzal tu T5, ale nejel jsem s ní, ale i kdyby to nebyl výkonove výrazně nad D5, asi bych ji upřednostnil kvůli zvukovemu projevu motoru.
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
honziss
Letec
Příspěvky: 3453
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volvo

Příspěvek od honziss »

Ja jel s T5 v XC60 a tam mi to prislo jako naprosto dostatecna motorizace, jen mam trochu obavu z ty spotreby. Dneska jsem mel na odpoledne pujceny to RX450h a ciste po praze jsem jezdil za 8. A ne ze bych nak dbal na kazdy deci, ale jezdit za 8 nebo za 13 uz rozdil celkem je :/ chtelo by to XC90 s motorizaci 450h idealne..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
honziss
Letec
Příspěvky: 3453
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volvo

Příspěvek od honziss »

...tim spis kdyz 3,5 V6 jezdi za tech 8-9 a 2,0 R4 bude jezdit za +4l :-?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volvo

Příspěvek od řidičBOB »

to nemůžeš srovnávat...kdyby to nemělo elektromotor, tak to bude po městě jezdit taky za 15+. Mě tedy 450h přišla total zdechlá :-( To i ta T5 v XC90 je proti tomu střela.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3453
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volvo

Příspěvek od honziss »

řidičBOB píše:to nemůžeš srovnávat...kdyby to nemělo elektromotor, tak to bude po městě jezdit taky za 15+. Mě tedy 450h přišla total zdechlá :-( To i ta T5 v XC90 je proti tomu střela.
Me to RX na normalni jezdeni zdechly neprijde, takze si myslim, ze dynamika D5/T5 me taky trapit nebude. V pondeli to zkusim a uvidim. Spis mi jde o to, kterej z tech motoru bude lip snaset ten nas blbej rezim pouzivani a jak moc tomu bufik u D5 muze pomoct :-?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
honziss
Letec
Příspěvky: 3453
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volvo

Příspěvek od honziss »

Kolik tak cca bude rozdil ve spotrebe D5/T5 pri konstantnich 140 na dalnici?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volvo

Příspěvek od řidičBOB »

Do 20%. Ta T5 kupodivu při ustálené dálniční 140-150 až tak moc nežere.
A jestli tedy D5, tak to bych raději ten nejslabší V6 do Touaregu.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět